صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به به مناطق سیل زده کنارک سیستان و بلوچستان تقدیر می‌کنم.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی در مراسم بدرقه کاروان خودرویی شهرداری مشهد به مناطق سیل زده کنارک سیستان و بلوچستان با بیان اینکه از سرعت عمل بالا در تجهیز و آماده‌سازی تیم عملیاتی برای اعزام به این استان تقدیر می‌کنم افزود: با توجه به بازدید وزیر کشور و فراخوان کمک از استان‌های دیگر، سریعا یک تیم عملیاتی با همکاری سازمان عمران، آتش‌نشانی و مدیریت پسماند از روز گذشته برای این موضوع تجهیز شد. 

وی تصریح کرد: در پی بارش باران‌های سیل‌آسا و وقوع سیلی که در برخی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد، با وجود فروکش کردن آب، آثار آن از جمله خاک و گل و لای در معابر شهری رسوب کرده است و تیم عملیاتی مشهد به کنارک سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

به گفته  معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری مشهد، تیم عملیاتی مشهد با ۱۱ دستگاه ماشین‌آلات مورد نیاز شامل تانکر لجن‌کش، تانکر فشار قوی، بنز کمپرسی، لودر و ... به همراه ۲۰ نیرو توسط سازمان مدیریت پسماند، سازمان عمران و سازمان آتش‌نشانی به مناطق سیل زده کنارک استان سیستان و بلوچستان اعزام می‌شوند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.