صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

ویدئو | از آرامش کودکان غزه تا ترند ایران در جهان

  • کد خبر: ۲۲۱۸۴۹
  • ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹
دیشب کودکان غزه بعد از مدت‌ها آرام خوابیدند و غزه شهیدی نداشت. چون همین دیشب بود که ایران برای اولین بار حمله مستقیم به رژیم صهیونیستی را انجام داد.

به گزارش شهرآرانیوز، حمله‌ای که بزرگترین حمله پهپادی جهان را رکورد زده و پرحجم‌ترین حمله موشکی ایران بوده است. این عملیات پاسخی به اقدامات رژیم صهیونیستی بود. جنگ را صهیونیست‌ها با ترور دانشمندان هسته‌ای و اخیرا با حمله به کنسولگری ایران در سوریه آغاز کردند و عملیات وعده صادق در تحقق بازدارندگی اقدامات نسل‌کُشی رژیم اشغالگر صهیونیستی علیه ملت فلسطین بود.

از طرفی نه‌تنها رسانه‌های عربی و مردم کشورهای مسلمان از این اقدام شجاعانه ایران خشنود بودند، که داده‌های گوگل نشان می‌دهد حمله ایران به اسرائیل، تبدیل به مهم‌ترین ترند و موضوع جستجو توسط ساکنان آمریکا، بریتانیا، آلمان و فرانسه در ۲۴ ساعت اخیر شده است.

همچنین براساس گزارش رسانه‌ها، در عرض یک ساعت پس از آغاز حملات ‌ایران به ‌اسرائیل حدود ۳۰۰هزار توئیت و ریتوئیت به زبان انگلیسی و ۵۰ هزار توئیت و ریتوئیت به زبان فارسی منتشر شد. 

بدون شک ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ روز مهمی در تاریخ معاصر ایران و البته منطقه بود. آغاز وعده صادقی که ایران به دنیا داده بود و آن را عملی کرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.