صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

براساس اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، چندی پیش، سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن، زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوار‌های مشمول را سی ام اعلام کرده بود. براساس اعلام این سازمان، واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ طبق روال گذشته پرداخت می‌شود.

همچنین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی در تاریخ ۱۸ بهمن ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شد. این طرح در سه مرحله و به مدت سه ماه اجرا می‌شود. طبق این طرح، قیمت تهیه ۱۱ قلم کالای اساسی برابر با قیمت سال ۱۴۰۱ و معادل ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان محاسبه می‌شود. مابقی هزینه‌ها از محل اعتبار جدید دولت تأمین خواهد شد.

اعتبار جدید (۲۲۰ هزار تومانی) علاوه بر یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی فعلی بوده و میزان حمایت دولت از ۱۲۰ هزار تومان (اعتبار تشویقی کالابرگی) به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.

از آنجایی که این طرح از ۱۸ بهمن ماه ۱۴۰۲ شروع به کار کرده و مرحله اول آن تا ۱۸ اسفندماه ادامه داشت، مرحله دوم این طرح نیز از ۲۰ اسفند شروع شد و تا ۱۸ فرودین ماه ادامه دارد، اما مرحله سوم طرح از ۲۰ فروردین شروع خواهد شد و برابر برنامه‌ریزی انجام شده تا ۱۸ اردیبهشت ادامه داشته و خانوار‌های مشمول می‌توانند از ۲۰ فروردین ماه نسبت به خرید و استفاده از اعتبار تشویقی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.