صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای شهر مشهد با تاکید بر لزوم تفویض اختیارات کمیسیون ماده پنج به کلانشهرها، گفت: یکی از دلایلی که کمیسیون ماده ۵ را در اختیار کلانشهر‌ها قرار نمی‌دهند ادعایی مبنی بر نبود کارشناسان خبره در سایر شهرهاست. در حالی که مشهد الرضا (ع) دارای ده‌ها هزار کارشناس و متخصص در حوزه معماری و شهرسازی است.

به گزارش شهرآرانیوز، موسی الرضا حاجی بگلو با حضور در برنامه زنده تلویزیونی گفتگو در شبکه خراسان رضوی، اظهار کرد: جایی برای مقایسه بودجه شهرداری تهران و مشهد وجود ندارد؛ بودجه شهرداری تهران به ۱۶۰ هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است، علت افزایش آن است که کمیسیون ماده ۵ را در اختیار دارند.

سخنگوی شورای شهر مشهد افزود: یکی از دلایلی که کمیسیون ماده ۵ را در اختیار کلانشهر‌ها قرار نمی‌دهند ادعایی مبنی بر نبود کارشناسان خبره در سایر شهرهاست. در حالی که مشهد الرضا (ع) دارای ده‌ها هزار کارشناس و متخصص در حوزه معماری و شهرسازی است.

وی گفت: اگر دولت بنا دارد به سمت جهش تولید مسکن برود و وعده رییس جمهور را محقق سازد باید به دنبال رفع ایرادات اساسی باشد ما در صدد  تحقق مدل‌های اقتصادی جدید هستیم ولی دستمان در کمیسیون ماده ۵ بسته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.