صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزارت دفاع روسیه از آزادسازی شهرک «کراسنویه» دونتسک خبر داد و اعلام کرد که تلفات ارتش اوکراین در محورهای مختلف جنگ طی ۲۴ ساعت گذشته به حدود ۶۷۵ نظامی رسیده و ۱۷۱ پهپاد آنها منهدم شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت دفاع روسیه در گزارش روزانه خود درباره جنگ اوکراین اعلام کرد: در محور دونتسک و در نتیجه عملیات موفقیت‌آمیز یگان‌های ارتش روسیه، شهرک «کراسنویه» در جمهوری خلق دونتسک آزاد شد و وضعیت تاکتیکی نیرو‌های ما در خط مقدم بهبود یافت و چهار ضد حمله دشمن در آن محور دفع شد.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه در ادامه این گزارش افزود: در دو محور «دونستک» و «کوبیانسک» به ترتیب ۲۶۵ و ۲۰ نظامی اوکراین از پا درآمدند. در محور «آودیوکا» نیز نیرو‌های ارتش روسیه با ۱۲ ضدحمله نیرو‌های دشمن مقابله و حدود ۳۵۰ نفر آنها را کشتند. اوکراین در محور خرسون هم حدود ۴۰ نظامی خود را از دست داد.

وی افزود: دو پرتابگر سامانه موشکی ضدهوایی اس -۳۰۰، یک ایستگاه راداری بی -۱۸ و یک رادار نظارتی و روشنایی نیرو‌های اوکراین در محور‌های مختلف منهدم شد و همچنین یک نقطه استقرار موقت مزدوران خارجی و نیرو‌ها و تجهیزات نظامی اوکراین در ۱۴۹ منطقه آسیب دید.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه، در ۲۴ ساعت گذشته همچنین ۱۷۱ پهپاد، ۲۹ گلوله راکت انداز‌های HIMARS ساخت آمریکا و Vampire ساخت چک در محور‌های مختلف جنگ منهدم شد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۲۰:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۴
شما به اشغال سرزمین یک کشور میگین آزاد سازی. دین و آیین شما چیه؟