صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وقوع ۹ فقره حادثه جاده‌ای در خراسان رضوی (۴ فروردین ۱۴۰۳)

  • کد خبر: ۲۱۸۵۱۱
  • ۰۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
سخنگوی جمعیت هلال احمر از وقوع ۹ فقره حادثه جاده‌ای در روز گذشته در سطح استان خراسان رضوی خبر داد.

سروش شیدایی درگفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز، درخصوص امداد و نجات نوروزی اظهارکرد: با اجرای طرح خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر در خراسان رضوی از تاریخ ۲۴ اسفند سال گذشته تا ۳ فروردین سال جاری در مرکز فرماندهی و کنترل عملیات این جمعیت روزانه حوادث ثبت و ضبط می‌شود.

وی افزود: در این ایام روز سوم فروردین ماه با ۹ فقره حادثه پرحادثه‌ترین روز اجرای طرح می‌باشد و بعد از آن ۲۹ اسفند و ۲ فروردین ماه با ۷ فقره حادثه بیشترین حادثه را به خود اختصاص داده اند.

سخنگوی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی بیان کرد: در حادثه‌ای در روز سوم فروردین ماه در کیلومتر ۴۸ بردسکن به طبس، واژگونی حودروی پراید منجر به فوت یک نفر گردید و در حادثه دیگری در کیلومتر ۷۰ محور نیشابور به مشهد برخورد سواری پراید با گاردریل دو مصدوم توسط تیم‌های هلال احمر به مرکز درمانی منتقل شدند.

 شیدایی بیان کرد: در سطح استان خراسان رضوی جمعیت هلال احمر در حوزه امداد و نجات با ۳۹ پایگاه فعال به صورت شبانه روزی به هموطنان ارایه خدمت می‌نماید و مردم می‌توانند با شماره گیری سرشماره ۱۱۲ در هر نقطه از استان با مرکز فرماندهی و کنترل عملیات جمعیت هلال احمر تماس حاصل فرمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.