صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: توجه به المان‌ها و مضامین هویتی در استقبال از بهار ۱۴۰۳، موجب متمایز و ویژه‌تر شدن این جشنواره نسبت به سنوات قبل شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدحسین علوی‌مقدم در حاشیه بازدید از المان‌های نوروزی سطح شهر، با گرامیداشت و تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن، اظهارکرد: امیدواریم به برکت این تقارن مبارک و فرخنده، مورد عنایت خاصه درگاه احدیت قرار بگیریم.

وی در ادامه با بیان اینکه حوزه معاونت‌های فرهنگی و خدمات شهری شهرداری مشهد برنامه‌ها و اقدامات مختلفی را برای استقبال از بهار ۱۴۰۳ اجرایی کرده‌اند، گفت: ثمره این برنامه‌ریزی و فعالیت‌های مستمر که از چندماه قبل از بهار صورت گرفته، در گوشه گوشه شهر ملموس و مشهود است.

علوی‌مقدم، استقبال از بهار ۱۴۰۳ را متمایز و ویژه‌تر از سال‌های قبل دانست و افزود: یکی از ویژگی‌های بارز و شاخص امسال، توجه به المان‌های هویتی است؛ از نگاه سازمان فرهنگی شهرداری برای پیاده‌سازی این رویکرد جدید تقدیر و تشکر می‌کنم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد مقدس، دیگر ویژگی استقبال از بهار امسال را جانمایی المان‌های نوروزی در تمام نقاط سطح شهر، به ویژه مناطق کم‌برخوردار عنوان کرد و گفت: همه سعی مدیریت شهری بر این بوده که حال و هوای بهاری و نشاط و شادابی ماه میهمانی خدا را در تمام شهر، گسترش دهد.

علوی‌مقدم اشاره‌ای هم به بازدید از ایستگاه استقبال از زائر منطقه ۷ شهرداری مشهد داشت و تصریح کرد: خوشبختانه تعامل و همراهی دستگاه‌های مختلف، با محوریت شهرداری مشهد، موجب شده تا زائر در زمان ورود، بسته کاملی از خدمات مورد نیاز خود را بتواند دریافت کند و از بدو ورود به مشهد، میزبانی شایسته و خدمات‌رسانی به زائر آغاز می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.