صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون استاندار و فرماندار ویژه نیشابور گفت: بازشماری صندوق‌های رای در این شهرستان به‌دنبال اعتراض یکی از نامزد‌ها به پایان رسید، اما نتیجه انتخابات در این شهرستان تغییر نکرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی دونده اظهار داشت: پس از اعتراض «سیدعلی حسینی» از کاندید‌اهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در نیشابور، بازشماری صندوق‌های رای و آرای این کاندید و «محمد رستمی» انجام شد.

وی اضافه کرد: پس از این بازشماری، تعداد آرای سیدعلی حسینی از ۴۳ هزار و ۴۷۶ رای به ۴۴ هزار و ۵۶ رای و آرای محمد رستمی از ۴۴ هزار و ۱۱۴ رای به ۴۴ هزار و ۴۲۷ رای افزایش یافت.

فرماندار ویژه نیشابور بیان کرد: در مجموع محمد رستمی با اختلاف ۳۷۱ رای نسبت به آقای حسینی، به عنوان نماینده دوم نیشابور پس از سید یحیی سلیمانی با تعداد آرای ۵۱ هزار و ۵۷۷ رای راهی مجلس شد.

مجموع آرای ماخوذه در حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه ۱۸۴ هزار و ۹۶۵ رای بود و در مجموع ۵۰.۸ درصد واجدان شرایط در این انتخابات شرکت کردند.

طبق شمارش رسمی اولیه آرای این حوزه انتخابیه سید یحیی سلیمانی با ۵۱ هزار و ۵۷۷ رای و محمد رستمی با ۴۴ هزار و ۱۱۴ رای تاکنون به عنوان منتخبان حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه معرفی شده‌اند و سید علی حسینی به عنوان نامزد معترض، ۴۳ هزار و ۴۶۷ رای کسب کرده است که با نفر جلوتر از خود ۶۳۸ رای فاصله دارد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.