صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

انجام ۸۸ عملیات آتش نشانی در شب چهارشنبه‌سوری

  • کد خبر: ۲۱۵۵۲
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲
در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ عملیات آتش نشانی انجام شد که تنها ۲۲ مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری بوده است.
به گزارش شهرآرانیوز، مهدی یعقوبی معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: با توجه به همراهی شهروندان برای عدم حضور در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه هزار و ۳۰۰ آتش‌نشان در ۵۰ ایستگاه در کلانشهر مشهد آماده باش بودند، خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۸ عملیات آتش نشانی انجام شد که تنها ۲۲ مورد آن مربوط به حوادث چهارشنبه‌سوری بوده است.

وی یادآور شد: دو مورد از این حوادث انفجار منزل مسکونی و یک مورد نیز انفجار ترقه در کنار خودروی سواری بود و بقیه حوادث نیز مربوط به حریق لاستیک و ضایعات بود.

یعقوبی با اشاره به اینکه امسال میانگین زمان رسیدن ما به محل حریق ۴ دقیقه و ۱۴ ثانیه بوده است ادامه داد: در این حوادث چهار نفر مصدوم و به بیمارستان منتقل شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد با بیان اینکه آتش‌نشانان تا ساعت یک بامداد امروز چهارشنبه در سطح شهر در وضعیت آماده‌باش بودند افزود:به جز حادثه‌ای که سبب مصدومیت چهار جوان شد، شاهد حادثه دیگری نبودیم.

وی عنوان کرد:با توجه به همراهی شهروندان برای عدم حضور در سطح شهر، حوادث شب چهارشنبه‌سوری به صورت چشم گیری نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافت.


ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.