صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس پلیس راهور خراسان رضوی از اعمال محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد شهری به مناسبت جشن نیمه شعبان خبر داد.

سرهنگ هادی امیدوار در گفت‌وگو با خبرنگار شهرآرانیوز با اعلام محدودیت‌های ترافیکی عنوان کرد: با توجه به مراسم "اجتماع منتظران ظهور" در عرصه میدان شهدا از ساعت ۹ بامداد روز یکشنبه ۶ اسفند، محدودیت تردد خودرو و وسایل نقلیه از ساعت ۶ بامداد از میدان شهدا به سمت حرم مطهر رضوی آغاز و همزمان با آغاز مراسم، ممنوعیت تردد اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در سایر مسیر‌های منتهی به حرم مطهر از خیابان‌های امام رضا، نواب صفوی و طبرسی نیز محدودیت ترافیکی خواهیم داشت و در صورت ازحام جمعیت، به صورت مقطعی ممنوعیت تردد هم اجرا خواهد شد.

سرهنگ امیدوار افزود: البته محدودیت‌ها و پاکسازی خیابان شیرازی به سمت حرم مطهر رضوی از ساعت ۲۴ روز یکشنبه آغاز خواهد شد و در ساعات قبل از آن که ایستگاه‌های صلواتی در حاشیه خیابان‌ها و معابر اصلی برنامه دارند نیز محدودیت‌هایی در نظر گرفته خواهد شد و همکاران بنده جهت نظم ترافیکی در سطح شهر آماده باش می‌باشند.

رئیس پلیس راهور مشهد مقدس همچنین به آخرین وضعیت ترافیکی مشهد با توجه به آئین "چراغ برات" پرداخت و اعلام کرد: در حال حاضر، تمامی مسیر‌های منتهی به آرامستان‌های داخل و خارج شهر مشهد با ترافیک سنگین و تردد کند خودرو‌های مواجه است.

امیدوار ادامه داد: بزرگراه شهید کلانتری به سمت خروجی مشهد، بزرگراه بابانظر، میدان امام حسین به سمت خواجه ربیع، بزرگراه بسیج، بزرگراه شهید سلیمانی به سمت بهشت رضا و داخل بهشت رضا، ترافیک سنگین همراه با کندی حرکت را شاهد هستیم.

وی همچنین متذکر شد: خودرو‌های سنگین در ایام چراغ برات برای انتخاب مسیر می‌توانند از بزرگراه شهید چراغچی، پل غدیر و پل بسیج تردد نمایند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.