صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سایت سامانه حمایت که اطلاعات اقتصادی خانوار‌ها را بروز کرده که بر اساس آن تغییراتی در دهک بندی برخی خانوار‌ها اعمال شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، سایت سامانه حمایت وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اطلاعات اقتصادی جدید خانوار‌ها بر اساس سال‌های ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۲ را در خروجی خود قرار داده است.

بر این اساس تغییراتی در دهک بندی برخی خانوار‌ها اعمال شده و مشمول یا مشمول نبودن خانوار‌ها برای دریافت یارانه نقدی مشخص شده است.

برخلاف اظهارات مسئولان وزارت تعاون برای تقسیم بندی اقتصادی خانوار‌ها بر اساس صدک، سیستم طبقه اقتصادی خانوار‌ها همچنان بر اساس دهک است.

در سایت به روز شده سامانه حمایت جزئیات بیشتری نسبت به قبل از اطلاعات اقتصادی خانوار‌ها ذکر شده است از جمله اطلاعات خودرو، اطلاعات درآمد، و اطلاعات تراکنش‌های بانکی شامل مجموع خرید با کارت بانکی، مجموع واریز به حساب، مانده حساب، مجموع کارت به کارت، مجموع ساتنا و مجموع پایا.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۶
به نظر اینجانب شغل برای آنان که توان دارند ایجاد کنیدو آنان که قادر به کار کردن نیستند رو تحت پوشش قراربدید مثلا اگر خانواده ای پسر یا دختری دارد که میتواند ی شغلی داشته باشد بهتر نیست برایش ایجاد شغل کنید باهمین پول یارانه ای هنر خیاطی آرایشگری سوپری حتی با دادن ی وانت که با اون کارکنه زمین کشاورزی به مهندسین کشاورزمون گلخونه درس کنن دادن چند گوسفند برای اونکس که به دامداری و دامپروری علاقمنده خلاصه براشون شغل ایجاد کنید باهمین پول یارانه ای مثلا ۳۰۰۰۰۰تومن ضربدر ی میلیون بکنید می شود ۳۰۰میلیارد می شود چند شغل در هرماه بهترنیست فک کنم اینطور مردم راضی ترباشند