صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بازیکن سابق استقلال با انتقاد از سیاست‌های علی خطیر به تازگی اعلام کرده هرگز تصور نمی‌کرده باشگاه همان ۱۶۰ میلیونی که در قراردادش نوشته شده را به او بدهد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سعید مهری رسما از باشگاه استقلال جدا شد. این بازیکن که نمایش بسیار ضعیفی در نیم فصل اول لیگ برتر داشت بعد از مسجل شدن جدایی‌اش از استقلال لب به انتقاد از سیاست‌های باشگاه استقلال باز کرده و منتقد رفتار علی خطیر شده است.

این انتقاد در حالی مطرح شده که مهری خودش راضی شده بود پای قرارداد ۱۶۰ میلیونی که از طرف باشگاه به او پیشنهاد شده بود را امضاکند. مهری، اما ادعا کرده این قرارداد را فقط برای کمک به باشگاه استقلال امضا کرده و تصور داشته که باشگاه استقلال علاوه بر این مبلغ، دستمزد او را اضافه خواهد کرد در حالی که چنین نشده است.


مهری می‌گوید: «برای اینکه به باشگاه استقلال کمک کنم تا سقف قرارداد رعایت شود راضی شدم چنین قراردادی را امضا کنم. من قصد کمک داشتم و مسئولان باشگاه استقلال هم به من گفته بودند که دستمزدم را جبران خواهند کرد، اما چنین اتفاقی رخ نداد و درنهایت مجبور شدم استقلال را ترک کنم.»

مهری در حالی این صحبت‌ها را به زبان آورده که همه کارشناسان گفته بودند وقتی او پای برگه ۱۶۰میلیونی را امضاکند دیگر دستش به جایی بند نخواهد بود و باشگاه استقلال اگر بخواهد به او پولی ندهد، هیچ کس نمی‌تواند به لحاظ حقوقی این باشگاه را محکوم به پرداخت مبلغ اضافه‌تری کند.

البته مهری هم آن‌قدر در استقلال ضعیف ظاهر شد که باشگاه استقلال در نهایت تصمیم گرفت از این قرارداد استفاده کرده و بدون اینکه پولی اضافه بر ۱۶۰ میلیون به مهری پرداخت کند، کاری کند که این بازیکن خودش به طور داوطلبانه از این باشگاه جدا شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
۱۶ میلیون هم زیادی بود
محمد
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۴
همون 160هم زیادی بوده