صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر علوم در حکمی مسعود میرزایی را به به عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد منصوب کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسعود میرزائی شهرابی رئیس فعلی پارک علم و فناوری خراسان با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست دانشگاه فردوسی مشهد معرفی شد. وی جزو یک درصد دانشمند برتر جهان و استاد تمام دانشگاه فردوسی مشهد در رشته شیمی است.

محمدعلی زلفی گل در این حکم انتصاب، خطاب به مسعود میرزایی شهرابی تاکید کرده است: انتظار می‌رود با اتکاء به خداوند متعال و استعانت از حضرت ثامن‌الائمه (ع) و با پیروی از آموزه‌های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبرد‌های اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه‌شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی (کارکنان) و دانشجویان، تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیّرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالادستی، مرجعیت و دیپلماسی علمی توسعه همه‌جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش‌‍محور، پژوهش آموزش‌محور، مهارت‌افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمام محور‌های سند دانشگاه اسلامی بکار گیرید.

وزیر علوم در نامه جداگانه‌ای از خدمات دکتر احد ضابط، رئیس پیشین دانشگاه فردوسی مشهد در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرد. ضابط از ۸ دی ۱۴۰۰ عهده‌دار این مسئولیت بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۲
رئیس و معاونان و تیم موجود در دانشگاه ، از نظر ناتوانی ، آزارگری ، دنبال کردن مطامع فردی و غیر منطقی رفتار کردن و ... در هفتاد سال گذشته بی نظیر است !! امیدوارم رئیس جدید به افکار عمومی دانشگاه ، بی واسطه مراجعه کند تا از زوایای آسیب روانی که آنان به اهالی دانشگاه وارد کرده اند مطلع شوند و بنائی نو و جدید بر اساس خواست دانشگاهیان و بر اساس صدق و حقیقیت بنا نهد