صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا (ع) در کمیسیون تطبیق نشان مشهد الرضا (ع) مورد بررسی قرار گرفتند.

حسین باغگلی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: براساس این گزارش در این کمیسیون حدود ۱۵۰ نامزد دریافت نشان مشهد الرضا (ع) با حضور کارشناسان و کمیته داوری مورد بررسی قرار گرفتند. 

باغگلی بیان کرد: نامزد‌های دریافت نشان مشهد الرضا (ع) توسط هشت کارگروه که شامل کارگروه شناسایی اجتماعی، فرهنگی و هنری، بهداشت، درمان و محیط زیست، اقتصادی و سرمایه گذاری، علمی و فناوری، ورزش و سلامت، زیارت و خدمات زائر و ایثار، شهادت و مقاومت است معرفی می‌شوند.
 
وی با بیان این مطلب که هر کارگروه موظف بوده تا حداقل ۸ نامزد را به دبیرخانه و کمیسیون تطبیق معرفی نماید افزود: این نامزد‌ها بر اساس معیار‌های کلی و شاخص‌های تخصصی که در آئین نامه نشان مشهد الرضا (ع) و کارگروه‌های تخصصی ذکر شده انتخاب می‌شوند. 

معاون شهردار تصریح کرد: نشان مشهد الرضا (ع) مدال فاخری است که هرساله به افراد برگزیده که خدمتی ارزنده به شهر مشهد و یا افتخار ویژه‌ای در سطح ملی و فراملی رقم زده‌اند توسط شهردار شهر مشهد که نماینده مردم مشهد، پایتخت فرهنگی جهان اسلام و شیعیان است، به افراد برگزیده در هشت محور اصلی اهدا می‌شود. 

باغگلی خاطرنشان کرد: این افراد باید در زمینه خدمت و افتخار ویژه در تمامی عرصه‌های، زیست اجتماعی شهروندان و ابعاد شهری از جمله «علمی و فناوری»، «فرهنگی و هنری»، «اجتماعی»، «اقتصادی»، «ورزش و سلامت»، «زیارت و خدمات زائر»، «بهداشت، درمان و محیط زیست» و «ایثار، شهادت و مقاومت» انتخاب شوند.

گفتنی است؛ پس از طی فرآیند مشخص شده در این آیین‌نامه، نامزد‌ها یا نشان مشهد الرضا (ع) یا دیپلم افتخار دریافت می‌کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.