صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سارق ۲۸ کارت عابر بانک در مشهد بازداشت شد

  • کد خبر: ۱۹۸۸۱۹
  • ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰
فرمانده انتظامی مشهد از بازداشت متهم به ۲۸ فقره سرقت کارت‌های عابربانک خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، سرهنگ احمد نگهبان بیان کرد: در پی چند فقره سرقت و کلاهبرداری به روش تعویض کارت عابربانک شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت .

وی افزود: در بررسی اظهارات شاکیان پرونده مشخص شد فردی سودجو با عنوان دست فروش جوراب ، طعمه های خود را از افراد سالمند بی سواد شناسایی و هنگام کشیدن وجه جوراب های فروخته شده در مغازه ها یا دستگاههای عابر بانک کارت مالباخته ها را با کارت بانکی مشابه عوض می کرده است. 

این مقام انتظامی بیان داشت: ماموران دایره تجسس کلانتری شهید نواب صفوی پس از بررسی اظهارات مالباختگان و تصاویر به دست آمده از متهم در دوربینهای مداربسته محدوده سرقتها تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند. 

فرمانده انتظامی مشهد تصریح کرد: ماموران انتظامی در ادامه تحقیقات خود متهم را در محدوده میدان ۱۷ شهریور مشاهده و وی را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از او ۲۲ قطعه کارت عابربانک کشف کردند.

سرهنگ نگهبان تصریح کرد: متهم ۴۵ ساله که اعتیاد به مواد مخدر دارد در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۸ فقره سرقت کارتهای عابر بانک شهروندان در هسته مرکزی شهر مشهد اعتراف کرد.

وی خاطرشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.