صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه طلا و جواهر مشهد گفت: اگر نگاهی به نرخ طلا در سال‌های گذشته داشته باشیم، می‌بینیم که طلا همیشه و حتی در دهه‌های گذشته همچنان روند روبه رشد قیمتی داشته است.

یوسف تقی زادگان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز درباره برگزاری این دوره نمایشگاه طلا و جواهر مشهد تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه طلاو جواهر امسال دور از انتظار با استقبال خوبی در مشهد برگزار شد، به طوریکه در عرض چهار روز برگزاری حدود ۷۰ هزار نفر بازدید به عمل آمد و این حجم استقبال در مشهد کم اتفاق افتاده است. حتی در نمایشگاه بهاره مشهد هم این حجم شرکت کننده حضور نیافتند.

رئیس اتحادیه طلاو جواهر مشهد یادآورشد: در این دوره از نمایشگاه ۶ شرکت دانش بنیان و شرکت‌های واردکننده ماشین آلات حضور داشتند و خوشبختانه برگزاری این نمایشگاه در این برهه دستاورد خوبی برای مشهد به همراه داشت.

وی با بیان اینکه در این دوره نمایشگاه تمام مسئولین استانی حضور یافتند و قول‌های مساعدی برای حمایت از این صنعت در استان دادند افزود:. مشهد در زمینه صنعت طلا یک زمین بکری است که تا کنون دست نخورده است که امیدواریم بتوانیم از این زمین بکر بهره کافی را ببریم.

وی در خصوص ارزش طلا و سرمایه گذاری در این صنعت تصریح کرد: اگرنگاهی به نرخ طلا در سال گذشته و امسال داشته باشیم می‌بینیم که طلا همیشه و حتی در دهه‌های گذشته همچنان روند روبه رشد قیمتی داشته است و پر واضح است این بازار همچنان بستر خوبی برای سرمایه گذاری حفظ ارزش پول مردم است.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.