صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

امروز شهردار مشهدمقدس به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی از چند کتابخانه قدیمی در سطح شهر و همچنین از کتابخانه شهرداری مشهدمقدس بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا قلندرشریف در حاشیه بازدید از کتابخانه شهرداری مشهدمقدس که مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی انجام شد، اظهار کرد: به همین مناسبت این روز از چند کتاب‌فروشی قدیمی مشهد بازدید به عمل آوردیم و ضمن تبریک این روز گفت‌وگویی با کتاب‌داران داشته‌ایم.

وی با اشاره به اینکه بیشترین گلایه کتاب‌داران در خصوص کاهش سرانه کتابخوانی بود، افزود: امیدواریم بتوانیم روزبه‌روز علاقه‌مندی شهروندان به خواندن کتاب را افزایش دهیم، هرچند این روند رو به رشد است، اما مشکلاتی در این حوزه وجود دارد.

شهردار مشهدمقدس ادامه داد: به همت شهرداری مشهد، معاونت فرهنگی و روابط عمومی شهرداری تصمیم گرفته‌ایم به کتاب‌فروشی‌های سطح شهر به‌ویژه کتاب‌فروشی‌های قدیمی هویت بخشیم.

وی گفت: در گام اول برای ١٩ کتاب‌فروشی قدیمی تابلو راهنما برای معرفی آن‌ها نصب و مسیر و آدرس کتاب‌فروشی‌ها در آن مشخص شده است. امیدواریم این موضوع در افزایش سرانه کتاب‌خوانی در بین مردم مشهد تأثیرگذار باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.