صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر بهداشت در سفر به عراق، از بخش‌های مختلف بیمارستان نجف التعلیمی و نحوه ارائه خدمات این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، بهرام عین اللهی، در این بازدید از بیماران بستری در این مرکز درمانی از جمله دو بیمار ایرانی عیادت کرد و پیگیر امور درمانی آن‌ها شد. وی همچنین از خدمات این بیمارستان و نیرو‌های آن در رسیدگی به بیماران تقدیر کرد.

مستشفی نجف التعلیمی دارای ۵۰۰ تخت بیمارستانی و امکانات کامل درمانی مانند بخش تصویربرداری و بخش‌های بستری است.

در این بازدید دکتر عبدالله محمدالغزالی مدیر عامل سلامت عمومی استان نجف اشرف و محمد حسین نیکنام، دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

همچنین، وزیر بهداشت به همراه پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر از بخش‌های بستری، داروخانه، اتاق احیا و مرکز هدایت عملیات بحران در درمانگاه نبا نجف اشرف بازدید کرد.

جمعیت هلال احمر در اربعین امسال ۴ مرکز هدایت عملیات بحران در شهر‌های کربلا، نجف، سامرا و کاظمین ایجاد کرده و علاوه بر انتقال بیماران نیازمند به خدمات درمانی به بیمارستان‌های عراق با مرکز هدایت عملیات بحران اورژانس در مرز‌های کشورمان برای انتقال بیماران و مصدومان به مراکز درمانی کشورمان، همکاری دارد.

تا کنون دو میلیون و ۴۰۰ هزار خدمت پزشکی به زائران در عراق ارائه و حدود ۱۰۰ بیمار و مصدوم نیز جهت دریافت خدمات درمانی به کشورمان انتقال داده شده‌اند.

در این بازدید محمدحسین نیکنام دستیار ویژه وزیر و مدیرکل همکاری‌های بین الملل وزارت بهداشت نیز وزیر بهداشت را همراهی کرد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.