صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

آغاز تشدید گشت های نظارت و بازرسی در منطقه ثامن مشهد

  • کد خبر: ۱۸۱۹۸۰
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۱
مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی گفت: با توجه به حضور زائران در مشهد در ایام ماه صفر نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی در منطقه ثامن به طور وِیژه تا ۳۱ شهرویر ماه انجام می‌شود.

محسن صیادی درگفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز دراین باره گفت: امروز ۹ شهریور با حضور معاون فرماندارمشهد، بازرسی از منطقه ثامن مشهد صورت گرفت. ۷۰۰ واحد صنفی منتخب در منطقه ثامن توزیع کالای اساسی را دارند، که موظف هستند بنری که برای  این دسته واحدها در نظر گرفته شده را نصب داشته باشند. 


وی با بیان اینکه درج قیمت و عدم گرانفروشی از جمله مواردی است که بازرسی و نظارت بر آن صورت می‌گیرد افزود: درهمین راستا یک واحد صنفی در خیابان امام رضا (ع) ،علی رغم تذکراتی که قبلا داده شده بود تخلف آن دوباره محرز شد و به دستور قاضی تعزیرات در مرحله پلمب قرار گرفت.



مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی افزود: طرح کنترل و نظارت بر بازار اصناف دهه آخر صفر تا اواخر شهرویور ادامه خواهد داشت؛ و اکنون ۲۰ بازرس درمنطقه ثامن مستقر هستند.

به گزارش شهرآرانیوز، در راستای برخورد با تخلفات کالا و خدمات، از ابتدای سال تاکنون تعداد ۲۰هزار و۲۷۰فقره پرونده با میزان محکومیت مبلغ ۵هزار میلیاردو۸۰۷میلیون ریال در شعب تعزیرات حکومتی مورد رسیدگی قرار گرفته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.