صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خاص‌ترین گل زندگی مهرداد محمدی

  • کد خبر: ۱۸۱۵۶۹
  • ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳
مهرداد محمدی با به ثمر رساندن هزارمین گل استقلال در لیگ برتر نام خود را در کتاب تاریخ این باشگاه جاودانه کرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی استقلال و استقلال خوزستان برخلاف انتظارات گل‌های متعددی نداشت و این دیدار در نهایت با تک گل مهرداد محمدی به سود استقلال پایان یافت تا هم نام خوزستانی آبی‌های پایتخت تهران را با شکست به مقصد خوزستان ترک کند.

این بازی در شرایطی به سود استقلال به اتمام رسید که استقلال خوزستان در نیمه اول بار‌ها تا آستانه گلزنی پیش رفت که با درخشش سید حسین حسینی حملات استقلال خوزستان عقیم ماند.

اما این بازی سوای درخشش سید حسین حسینی یک چهره دیگر داشت. مهرداد محمدی که از ابتدای لیگ تا کنون تنها در بازی با استقلال خوزستان فرصت حضور درترکیب اصلی تیمش را یافت توانست تک گل ۳ امتیازی این بازی را روی ارسال دقیق مهدی مهدی‌پور به ثمر برساند.

سوای اینکه گل مهرداد محمدی برای استقلال ۳ امتیاز شیرین به همراه آورد، او خالق هزارمین گل استقلال در تمام ادوار لیگ برتر لقب گرفت تا از این حیث به چهره‌ای متفاوت میان استقلالی‌ها تبدیل شود.

در هفته‌های گذشته بسیاری از بازیکنان استقلال به دنبال به ثمر رساندن هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بودند، اما درنهایت این افتخار نصیب مهرداد محمدی شد؛ بازیکنی که اندک زمانی از حضورش در ترکیب استقلال می‌گذرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.