صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

محمد محبی علیه مدیران سابق استقلال و آن ماجرای ارسال فیش جعلی به سانتاکلارا افشاء گری تازه‌ای انجام داده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، محمد محبی، مهاجم جدا شده استقلال درباره اینکه چرا باشگاه روستوف روسیه را انتخاب کرده، این پاسخ را داده است:« من قبل از آمدن به روستوف با سردار آزمون مشورت کردم  و بعد از صحبت‌هایی که با ایشان داشتم تصمیم گرفتم به روستوف بروم. قراردادم با روستوف سه ساله است.» محبی درباره اینکه چرا در استقلال نماند واکنش جالب توجهی نشان داده است:« باشگاه می‌گفت پول آب معدنی هم ندارد بعد به من تهمت می‌زنند که فرار رو به جلو کرده‌ام. تا 2 3 روز بعد از جام حذفی استقلال وقت داشت قراردادم را دائمی کند اما اقدامی انجام نداد.»


محبی با ناراحتی زیادی ادامه داد:« روزهای زیادی منتظر ماندم تا استقلال حق رضایت نامه من را به باشگاه سانتاکلارا بدهد امان ندادند. اگر بیشتر از این هم صبر می‌کردم مجبور می‌شدم بروم تیم دسته یک پرتغال بازی کنم. الان خیلی خوشحالم که توانستم در سطح یک لیگ روسیه بازی کنیم. بازی در لیگ یک پرتغال به سود من نبود.»

محبی درباره خصوصیات رفتاری ساپینتو نیز این جملات را به زبان آورده است:« ساپینتو ذوق و شوق یک بچه ۱۲ ، ۱۳ ساله را داشت و حتی ۶ ماه عدم دریافت حقوق رو ی او تاثیرگذار نبود.«

محبی درباره ارسال لیست جعلی به باشگاه سانتاکلارا نیز این جمله را به زبان آورد:« در نیم‌فصل به مدیرعامل وقت هشدار دادم(منظورش فتح الله‌‎زاده است) من را برمی‌گردانند که می‌گفتند «اکی» است ولی آخر فصل دیدیم رسیدها جعلی بود.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.