صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

برگزاری نخستین کارگاه آموزش هفت سنگ

  • کد خبر: ۱۶۰۷۷۳
  • ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷
رئیس هیات ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی خراسان رضوی از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی آموزش قوانین بازی هفت سنگ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدرضا خوش باطن رئیس هیات بومی ومحلی بازی‌های روستایی خراسان رضوی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد در این هیئت گفت: نخستین کارگاه تخصصی آموزش قوانین بازی هفت سنگ با هدف توانمندی‌سازی داوران استان برگزار خواهد شد. البته پیش از این هم در دوره‌های مختلف کارگاه‌های مشابه را برگزار کردیم و حالا به دنبال توانمند سازی داوران با استعدادمان در سطح استان هستیم.


وی در ادامه با اشاره به اهمیت بروز شدن اطلاعات داوران در خصوص قوانین بازی‌ها، تاکید کرد: افرادی که در این کارگاه شرکت کنند مجوز قضاوت در المپیاد‌های هفت سنگ استان را در سال جاری خواهند داشت. مسابقاتی که براساس مناسبت‌های مختلف و در بازه‌های زمانی متعدد برگزار خواهد شد تا باعث بالارفتن شور و نشاط اجتماعی در جامعه شود.


خوش باطن در پایان افزود: کارگاه تخصصی آموزش قوانین، ویژه داوران درجه سه استان است و با ظرفیت محدود در شهر مشهد برگزار می‌شود و باتوجه به برنامه ریزی‌هایی که داشتیم امیدواریم خروجی این دوره در آینده کمک حال هیات در مسابقات مختلف باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.