صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مراسم افتتاحیه مگا آی سی یو بیمارستان قائم(عج) مشهد از تجهیز ۲ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی خبر داد.

دکتر سعید کریمی در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز گفت: مشهد بعد از تهران بیشترین جمعیت را داراست؛ به خصوص با توجه به اینکه استان خراسان رضوی محل پذیرایی از اتباع نیز می‌باشد، محل توجه ویژه وزارت بهداشت است و بنا داریم تجهیزات بیشتری برای مشهد در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: استان خراسان رضوی و شهر مشهد با توجه به اینکه متخصص اندازه کافی دارد، یعنی نیروی انسانی و هیئت علمی و افراد دانشمندی که بتوانند از این وسایل استفاده کنند، وظیفه ما تامین و تجهیز بیمارستان هاست.


گزارش تصویری: افتتاح بزرگترین ICU شرق کشور در مشهد


کریمی افزود: از سال گذشته تاکنون، ۱۰ هزار و ۸۰۰ تخت بیمارستانی در سراسر کشور تجهیز شده است که از این تعداد، ۲ هزار و ۸۰۰ تخت ویژه بوده است و با تجهیز مگا آی سی یو بیمارستان قائم (عج)، گام دیگری در مسیر ارائه خدمات درمانی برداشته ایم.

وی متذکر شد: این آی سی یو بزرگترین مرکز درمانی ویژه شرق کشور با ۶۰ تخت بستری می‌باشد که فاز اول آن با ۱۵ تخت در مساحت ۸۰۰ متر مربع افتتاح شده است و جا دارد از خدمات خیر محترم جناب آقای اسماعیل اعطایی تشکر کنم که ۲۵ میلیارد تومان از هزینه ساخت این مرکز ویژه را تقبل کرده بودند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.