صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پرداخت وام فرزندآوری مشروط شد؟

  • کد خبر: ۱۲۶۳۴۲
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹
  • ۱
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی درباره پرداخت وام فرزندآوری و پرداخت آن در بانک‌ها مشروط به اعتبارسنجی و کسب امتیاز و بلوکه پول سپرده توسط بانک‌ها تصریح کرد: پرداخت وام فرزند آوری و پذیرش متقاضی صرفأ از طریق ثبت نام متقاضی در سامانه بانک مرکزی صورت می‌گیرد.

گروه اقتصاد|شهرآرانیوز، حمید صفایی نیکو، دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی در خصوص اعتبار سنجی برای وام‌های قرض الحسنه ازدواج و فرزند آوری افزود: لازم است به منظور تسریع و تسهیل در پرداخت این وام‌ها شعب و واحد‌های هر بانک ضمن انجام اعتبار سنجی، امتیاز اعتباری متقاضیان در پرداخت این وام‌ها مدنظر قرار ندهند. ضمن اینکه پرداخت این وام‌ها (فرزندآوری، ازدواج) بدون هیچ گونه سپرده گذاری و یا مسدودی وام پرداختی با یک نفر ضامن معتبر یا یک فقره سفته صورت می‌گیرد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی بیان کرد: امکان پرداخت وام‌های فرزندآوری و ازدواج با یک فقره سفته یا یک ضامن معتبر قابل پرداخت است. همچنین بر اساس سیاست اعتباری سال جاری امکان پرداخت تسهیلات بدون ضامن به شاغلین، بازنشستگان و مستمری بگیران دستگاه‌های اجرایی دولتی که حقوق خود را از بانک‌ها اخذ می‌نمایند و دارای رتبه اعتباری متناسب هستند امکان پذیر است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۰۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۸
پس کی این وام فرزندآوری وپرداخت می کنین واقعا به فکرنیستین