صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی دولت اعلام کرد: در راستای سرعت بخشی و تأمین منابع برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف ۲ میلیارد ریال موافقت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، هیات دولت با افزایش تسهیلات نوسازی و بهسازی مسکن در روستا‌ها از ۱۰۰ میلیون تومان به ۲۰۰ میلیون تومان موافقت کرد و پرداخت این تسهیلات به متقاضیان از شنبه آغاز خواهد شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی هیات دولت در پایان جلسه امروز هیات وزیران با اشاره به این مطلب گفت: در راستای سرعت بخشی و تأمین منابع برای اجرای نهضت ملی مسکن، دولت با افزایش تسهیلات نوسازی مسکن روستایی تا سقف ۲ میلیارد ریال موافقت کرد.

مسعود میرکاظمی معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه نیز با تایید تصویب افزایش تسهیلات ساخت مسکن روستایی گفت: سازمان برنامه و بودجه با بررسی همه جوانب و بر اساس دستور رییس‌جمهور اقدامات لازم برای پرداخت تسهیلات فوق از سوی بانک‌ها را آغاز کرده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناصر
۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۳
میلگرد شده کیلویی 28هزارتومان این چ وضعیه برا مردم و این جوونا درست کردین تو این اوضاع ک الان یک سال گذشته از وعده و قولو قرارهاتون چرا هنوز وامی پرداخت نشده و بانکها میگن بودجه نیست و همکاری نمیکنن ک وامو بندازن سال اینده و مصالح سر ب فلک بکشه الان با این وضع میلگرد و اهن چجوری میشه با 200 میلیون ک بانکها مقداریشو کسر میکنن و این هزینها ک طی گرفتن وام خرج میشه چجوری با بقیش میشه خونه ساخت چرا هیچ مسئولی پیگیر نیست چرا هیچ کس پاسخگو نیست مگع ما روستاییا جز این مملکت نیستیم دلیل این همه بی تفاوتی چیه چکار باید کرد؟ شهرستان دورود استان لرستان .
ناشناس
۲۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
امیدوارم این دروغ راست باشه
Kam
۰۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۳
باور نکنید
محمد
۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
واقعا میدن شنبه یا باز شنبه بریم بنیاد مسکن ! میگن هنوز بخشنامه نیومده معرفی نامه بانک نمیدیم
بی اعتماد
۱۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
من که باورم نمیشه خیر نبینین که یه ملت سرکار گذاشتین بدبختمون کردین