صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

وزیر ارشاد درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر هوشنگ ابتهاج به ایران گفت: ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی در حاشیه جلسه هیئت‌دولت درباره آخرین وضعیت انتقال پیکر هوشنگ ابتهاج به ایران گفت: ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

اظهار کرد: یک اختلاف داخلی و خانوادگی بود و آنچه در خبر‌ها آمده دادگاه آلمان به نفع انتقال پیکر مرحوم ابتهاج به ایران حکم داده است. ما در گیلان با همکاری مقامات محلی و استانی آماده برگزاری مراسم تدفین هستیم و همه مقدمات در حال پیگیری است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از برگزاری نخستین نشست شورای عالی سینما در ۲۱ شهریورماه و همزمان با روز ملی سینما خبر داد گفت: اعضای حقوقی و حقیقی تعیین شده و وزیر امور خارجه و آموزش و پرورش عضو شدند و اولین جلسه تا روز ۲۱ شهریور برگزار می‌شود.

اسماعیلی همچنین در ادامه با بیان اینکه وجود شبکه نمایش خانگی را فرصت می دانیم، اظهار داشت: شبکه نمایش خانگی فرصت بسیار خوبی برای نظام رسانه‌ای ماست و امروز به ظرفیت‌های خوبی رسیده‌اند.

وزیر ارشاد با بیان اینکه شاهدیم که بخش مهمی از مخاطبان ما از شبکه نمایش خانگی استفاده می‌کنند، افزود: طبیعتا در این زمینه مشکلاتی هم هست که نهادهای مسئول باید با ورود خود مشکلات را بر طرف کنند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.