صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بی‌بی‌سی فارسی در ادامه خبرسازی جعلی، مدعی شد یک زندانی زن در زندان ارومیه اقدام به خودکشی کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز، صبح امروز بی‌بی‌سی فارسی و برخی رسانه‌های ضد انقلاب، در ادامه خبرسازی‌های جعلی، مدعی شدند یک زندانی زن در زندان ارومیه اقدام به خودکشی کرده است.

این رسانه‌ها با استناد به منابع مجهول، در این خبر کذب به داستان‌سرایی نیز پرداخته و جزئیاتی از ماجرایی که هرگز اتفاق نیفتاده را نیز تشریح کردند.

این ادعا‌ها در حالی مطرح شد که خبر مورد اشاره نه تنها کذب است، بلکه با تبدیل قرار بازداشت این زندانی، مقدمات آزادی وی نیز فراهم شده است.

در همین رابط ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری استان آذربایجان‌غربی، ادعا‌های مطرح شده درخصوص این زندانی زن را تکذیب کرد و گفت: هفته گذشته در بازدیدی که از زندان ارومیه داشتم، با این زندانی نیز به صورت مستقیم گفتگو کردم.

وی با بیان اینکه خبر خودکشی زندانی از اساس کذب است، تاکید کرد: قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده است و در صورت معرفی وثیقه امکان آزادی وی فراهم خواهد بود.

گفتنی است، پیش‌تر نیز رسانه‌های ضدانقلاب با اهداف و اغراض مشخص، دروغ‌ها و اکاذیبی را در خصوص وضعیت زندانیان منتشر کرده بودند.

سردبیر خبرگزاری قوه قضاییه نیز در توئیتی نوشت: سعدا خدیرزاده نه تنها خودکشی نکرده بلکه هفته گذشته رییس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی در زندان با او گفت‌گو کرده قرار بازداشت وی به وثیقه تبدیل شده و با معرفی وثیقه امکان آزادی او فراهم خواهد بود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.