صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

قیمت طلا و سکه امروز پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱، روند نوسانی دارد. سکه بهار آزادی (طرح قدیم) به کانال پایین‌تر رفته است و در محدوده ۱۳ میلیون تومانی معامله می‌شود. سیگنال‌های موثر بر بازار را بخوانید.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز در بازار طلا و سکه نوساناتی وجود داشت. سایت اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت طلا را در لحظه تنظیم این خبر کاهشی اعلام کرده است. هر گرم طلای ۱۸ گرم اکنون یک میلیون و ۳۵۹ هزار و ۴۷۵ تومان داد و ستد می‌شود. این نرخ نسبت به روز گذشته همین ساعات، حدود هفت هزار تومان بیشتر و نسبت به دیروز ساعت ۱۹، حدود ۱۴۰۰ تومان کمتر است.

اما قیمت سکه طرح جدید در این لحظه روند افزایشی دارد و به قیمت ۱۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. این قیمت با روز‌های گذشته تفاوتی ندارد.

قیمت سکه طرح قدیم نیز اکنون روند صعودی دارد و به ۱۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است. این قیمت با روز‌های گذشته تفاوتی ندارد.

شبکه اطلاع‌رسانی طلا، سکه و ارز، نیز قیمت هر گرم طلا را  افزایشی و یک میلیون و ۳۶۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام کرده است. حدود ۵۵۰۰ هزار تومان بیشتر از روز گذشته.

همچنین، این منبع قیمت تک‌فروشی سکه طرح جدید (امامی) را در لحظه تنظیم این خبر نزولی و ۱۴ میلیون و ۸۰۷ هزار تومان اعلام کرده است. این رقم نسبت به روز گذشته حدود ۹ هزار تومان کمتر است.


به گزارش این سایت، سکه طرح قدیم (بهار آزادی) نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی است و ۱۳ میلیون و ۹۶۸ هزار تومان معامله می‌شود. این رقم ۵۱ هزار تومان از روز گذشته کمتر است.

نرخ اونس جهانی نیز در لحظه تنظیم این خبر کاهشی و ۱،۷۸۸٫۶۵ دلار اعلام شده است.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.