سردرگمی سهامداران در بلاتکلیفی بورس | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) طلای ۱۸ عیار در مشهد نسبت به دیروز گرانتر شد + جزئیات (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) نظر کارشناسان بازار‌های مالی درباره وضعیت بازار‌ها با توجه به انتخابات پیش رو + نمودار بانوان مشهدی چگونه می‌توانند وام خوداشتغالی خیاطی دریافت کنند؟ قیمت دلار، طلا، سکه و ارز دیجیتال امروز | کاهش اندک حباب سکه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) واردات تمام مدل‌های آیفون همچنان ممنوع است | آیفون ۱۳ دیگر ترخیص نمی‌شود از رهن ۷۰۰ میلیونی تا اجاره ۲۰ میلیونی آپارتمان در کوی امیرالمومنین مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش پرواز‌های چارتری لغو شد؟ تعاونی مسکن کارگران به طور جدی در دستور کار است کلاهبرداری ۱۵۰۰ میلیارد ریالی با ترفند پیش فروش خودرو یک بانک خصوصی دیگر تعیین‌تکلیف می‌شود ثبات نسبی بازار ارز با وجود ۷ شوک سیاسی در یک سال اخیر پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | روند نزولی قیمت در بازار طلا ادامه دارد؟ پیش بینی بورس فردا یکشنبه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | آیا بازار سهام صعودی می‌ماند؟ دلار ۴ هزار و ۲۰۰ تومانی از سایت بانک مرکزی حذف شد توزیع گوشت گرم گوسفندی تنظیم‌بازار در مشهد امروز و فردا هم ادامه دارد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) بورس سبز، اما کم‌رمق | گزارش وضعیت بازار سهام (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) نامه نماینده مردم مشهد در مجلس به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی | حق عائله‌مندی به زنان شاغل پرداخت شود افزایش مصرف برق هم‌زمان با افزایش دمای هوا در کشور چگونه با صرفه‌جویی در مصرف برق، خودروی اتومات جایزه بگیریم؟ نرخ طلای ۱۸ عیار در بازار امروز مشهد (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) ممنوعیت فروش چارتری پرواز‌ها در ایام اربعین | ضوابط پرواز‌ها تا هفته آینده اعلام می‌شود قانون جدید برای تعیین اجاره‌بها | نرخ براساس تورم اعلام می‌شود تنوع فایل‌های اجاره در منطقه گاز مشهد + جدول (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) مشهد، قطب تولید پهپاد‌های کشاورزی
سرخط خبرها

رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۸۹۰۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۵
رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی: پرداخت غرامت به کشاورزان استان به‌سرعت انجام می‌شود
رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی گفت: با توجه به فراگیربودن خسارات در سطح خراسان‌رضوی، پس از ارزیابی کامل میزان خسارت‌ها، غرامت به کشاورزان به‌سرعت پرداخت می‌شود.

مهدی ملکی‌زاده در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز تصریح کرد: خسارت‌هایی را در خصوص سیل، تگرگ و حتی صاعقه در مشهد و در شهرستان‌های خراسان‌رضوی داشتیم که کارشناسان ما در حال ارزیابی میزان خسارت‌ها به باغات، مزارع و حتی مرغداری‌ها در سطح شهرستان‌ها هستند.

وی گفت: این هماهنگی انجام شده که بلافاصله بعد از انجام ارزیابی کامل میزان خسارت‌ها، غرامت‌ها بلافاصله به کشاورزان بیمه‌شده پرداخت شود.

رئیس دایره بیمه کشاورزی خراسان‌رضوی یادآور شد: با توجه به اینکه هنوز برخی راه‌های محلی منتهی به باغات مسدود است، حضور کارشناسان در محل برای شناسایی خسارات سخت شده، اما اکنون ارزیابی آغاز شده است. 

ملکی‌زاده با بیان اینکه بیشتر باغات و مزارع ما متأثر از تگرگ و سیل بوده است، افزود: باغات و مزارع نیشابور، بردسکن، کاشمر، تربت‌حیدریه، باغات پسته فیض‌آباد و باغات خود مشهد تحت تأثیر سیل و تگرگ قرار گرفته است. با توجه به اینکه بارندگی و احتمال وقوع سیلاب تداوم دارد، برآورد به‌تدریج در حال انجام است.

وی افزود: صندوق بیمه باتوجه به اینکه صندوق حمایتی است و اکثر حق‌بیمه‌ها قسمتی هم سهم دولت دارد و صرفاً بیمه‌گذار پرداخت را انجام نمی‌دهددر زمان بروز خسارت این بیمه می تواند به کمک کشاورز بیاید. در سال گذشته، در پرداخت غرامت در همه سطوح، چهار برابر سهم بیمه‌گذار پرداخت غرامت داشتیم و در زیربخش زراعت با توجه به اینکه در سال زراعی گذشته شش برابر حق بیمه‌گذار پرداخت غرامت انجام شد.

وی تأکید کرد: با توجه به حمایت خوبی که دولت از این بخش انجام می‌دهد و این صندوق حمایتی است و بحث سود‌آوری ندارد، کشاورزان بهتر است از این ظرفیت استفاده کنند تا در مواقع خطر، حمایت شوند.

به گفته این مسئول، متأسفانه در سال گذشته تحت‌تأثیر سرما و خشک‌سالی، خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی وارد شد و نمی‌توان پیش‌بینی درخصوص افزایش میزان خسارت در سال جاری داشت. امسال هم با توجه به فراگیرشدن تگرگ و سیل، نیازمند است کارشناسی بیشتری درخصوص میزان خسارت‌ها انجام شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->