دستورالعمل ملی البسه استاندارد بیماران به تمامی بیمارستان ها و مراکز تشخیصی و درمانی وزارت بهداشت ابلاغ شد اعلام شرایط جذب سرباز معلم در سال ۱۴۰۳ + جزئیات امحای بیش از ۵۲ تن از کالا‌های انبار‌های اموال تملیکی در مشهد ویدئو | لحظه برخورد صاعقه به مرد روس پیوند قلب با موفقیت در دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) بهره‌مندی ۱۱ هزار و ۵۰۰ کودک کمتر از هفت سال از پوشش خدمات درمانی رایگان در مشهد هشدار دانشگاه علوم پزشکی مشهد درخصوص خطر غرق شدن در استخر‌های ویلا شخصی و کشاورزی در فصل گرما توزیع بیش از ۶۰۰ هزار قوطی شیر خشک معمولی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد زلزله ۴.۵ ریشتری در سمنان (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (یکشنبه، ۱۳ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم گرما در استان تا پایان هفته رکورد پرواز‌های خارجی در فرودگاه بین المللی مشهد شکسته شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) پایان عملیات اعزام حجاج خراسانی | خدمات‌رسانی فرودگاه مشهد به بیش از ۱۱ هزار زائر سرزمین وحی وضعیت سخت کاری عاملی برای ترک شغل و مهاجرت پرستاران| کوچ تلخ سفیدپوشان مشهدی راز تبهکاری‌ها قاضی قلابی در مشهد برملا شد + عکس بحران آب، نیازمند اختیارات محلی جزییات دستگیری باند مرموز توزیع موادمخدر در پارک‌های مشهد ۸۷ درصد مراجعان پزشکی قانونی مصدومان نزاع و تصادفات هستند اعمال قانون۱۷۲۸ دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۷۰نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳) ترافیک در محور‌های بزرگراهی مشهد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون

  • کد خبر: ۲۲۸۸۷۴
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۵
هزینه‌کرد ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان رضوی از سال ۱۳۹۹ تاکنون
رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی گفت: از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳، ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان هزینه شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، فریدون نوحی امروز (۳۰ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳)، در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور (بشری) که در بیمارستان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: جوانی جمعیت و فرزندآوری از توصیه‌های مؤکد و منویات مقام معظم رهبری است. در همین راستا، تولیت آستان قدس رضوی هوشمندانه و با درایت بر ساخت پروژه درمان ناباروری بشری تأکید کردند.

وی بیان کرد: این پروژه مهم امروز به دست تولیت آستان قدس رضوی و با حضور وزارت بهداشت افتتاح شد. این پروژه در دوونیم طبقه با زیربنای ۷ هزار و ۸۴۳ مترمربع ساخته که برای آن، ۳۳۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

نوحی عنوان کرد: پارکینگ یک مسئله حیاتی در بیمارستان‌هاست که ساخت پارکینگ طبقاتی در بیمارستان رضوی با دستور تولیت آستان قدس رضوی در آبان ۱۴۰۰ شروع شد و در بهمن ماه ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید. هزینه ساخت این پارکینگ ۳۵۵ میلیارد تومان بود که ۱۱۳۲ محل پارک دارد.

رئیس هیئت‌مدیره بیمارستان فوق‌تخصصی رضوی افزود: طرح بعدی طرح توسعه MRI بود که دستگاه دوم آن وارد و نصب شد. برای براکی‌تراپی نیز ۱۸ میلیارد تومان هزینه شده است. از سال ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۳، مبلغ ۱۳۴۶ میلیارد تومان برای بیمارستان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: تکمیل ساختمانی و تجهیزاتی بخش دیالیز، کلینیک‌های زنان و زایمان و پوست در مجموعه ساختمان درمان ناباروری تا تیرماه سال ۱۴۰۳، بازسازی کامل فاز یک بیمارستان تا پایان سال ۱۴۰۳، ساخت و تکمیل پلی‌کلینیک اقماری بیمارستان در خیابان ابن‌سینا تا پایان ۱۴۰۴، ساخت بیمارستان فوق‌تخصصی قلب‌و‌عروق رضوی در طبقات فوقانی پارکینگ طبقاتی و تکمیل و بهره‌برداری از مرکز همایش‌ها ازجمله برنامه‌های آینده بیمارستان رضوی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->