مالدیو ورود اسرائیلی‌ها را ممنوع کرد زلنسکی: پیروزی ترامپ در انتخابات آمریکا، شکست سختی بر اوکراین تحمیل می‌کند آژیر هشدار در سرزمین‌های اشغالی از بیم رخنه پهپادی به صدا درآمد حمله موشکی مقاومت فلسطین به نظامیان صهیونیست (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حملات موشکی گسترده حزب الله به شهرک اشغالی «کریات شمونه» + فیلم (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) کاخ سفید بار دیگر توپ را در زمین حماس انداخت ترامپ: رای دادگاه نیویورک علیه من از سوی عموم مردم پذیرفته نمی‌شود حادثه دریایی جدید در غرب یمن (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) عربستان در کنفرانس اوکراین شرکت نخواهد کرد تظاهرات صهیونیست‌های افراطی علیه بررسی لغو معافیت آن‌ها از سربازی در دادگاه عالی + فیلم گالانت: هرگز حکومت حماس در نوار غزه را نمی‌پذیریم چند عملیات‌ گردان‌های قسام در دویست‌وچهلمین روز جنگ غزه (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) شرط مصر برای بازگشایی گذرگاه رفح تلفات جدید ارتش رژیم صهیونیستی در غزه رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی: سلامت انتخابات و جلب مشارکت اولویت است اصلاحیه قانون انتخابات ریاست جمهوری برای اجرا ابلاغ شد (۱۳ خرداد ۱۴۰۳) حزب‌الله جولان اشغالی را به آتش کشید نماینده روسیه: صدور قطعنامه ضدایرانی در شورای حکام فقط شرایط را بدتر می‌کند تیراندازی در آمریکا یک کشته و ۲۶ زخمی برجای گذاشت آمادگی کامل مشهد و خراسان رضوی برای برگزاری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
سرخط خبرها

خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است

  • کد خبر: ۲۲۸۷۹۰
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۲
خانواده‌های اسرای صهیونیست: نتانیاهو فرزندان ما را به حال خود رها کرده‌است
خانواده های اسرای صهیونیست امروز (شنبه) در بیانیه ای اعلام کردند که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم اسرا را در معرض مرگ به حال خود رها می کند پس باید فورا از قدرت کنار برود.

به گزارش شهرآرانیوز، خانواده های اسرای صهیونیست، تأکید کردند که نخست وزیر این رژیم در دستیابی به توافق با مقاومت فلسطین ناکام خواهد بود. از این رو باید از تصمیم گیری توسط وی، بدون مشورت جلوگیری شود.

این خانواده ها تصریح کردند: گسترش دامنه عملیات نظامی در رفح به منزله دست برداشتن از تلاش برای آزادی اسرای زنده ای است که کابینه نتانیاهو، آنها را به حال خود رها کرده است.

این خانواده ها همچنین اعلام کردند: مانع برگزاری جلسات کابینه خواهیم شد و از روز دوشنبه، فعالیتمان را آغاز خواهیم کرد.

سازمان رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی جمعه شب به نقل از مادر یکی از اسرای این رژیم گفت که مقامات صهیونیست هیچ استراتژی برای جنگ غزه ندارند.

مادر این اسیر صهیونیست که نامش ذکر نشده است، تأکید کرد: متوجه شدیم که هیچ استراتژی و برنامه‌ای وجود ندارد و سربازان در حال از دست دادن اعتماد خود به مقامات هستند.

مادر این اسیر صهیونیست اضافه کرد که خانواده‌های نظامیان خواستار پایان جنگ در غزه هستند و به «هرتزی هالوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفته‌اند که عملیات رفح تله مرگ برای فرزندان آنها است.

شامگاه یکشنبه گذشته نیز خانواده های اسرای صهیونیست با برپایی تظاهرات گسترده علیه کابینه نتانیاهو، خیابان منتهی به وزارت جنگ در تل آویو را مسدود کردند و خواستار توافق فوری کابینه با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرا شدند.

تظاهرکنندگان صهیونیست با بستن خیابان «مناخیم بگین» در مرکز شهر تل آیو که به وزارت جنگ این رژیم منتهی می شود، با سردادن شعارهایی خواستار توافق فوری با مقاومت فلسطین برای آزادی اسرای صهیونیست به هر قیمتی شدند.

آنها همچنین تأکید کردند که بدون آزادی اسرا، نباید هیچ گونه مراسمی برای سالگرد اعلام موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی (۱۵ می)، برگزار شود.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->