آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها

  • کد خبر: ۲۲۸۵۶۷
  • ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۵
  • ۱
استقبال استقلال و پرسپولیس از سقف بودجه باشگاه ها
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از عدم افزایش سقف بودجه باشگاه ها استقبال می کنند.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر صحبت‌های زیادی در مورد افزایش چشمگیر سقف بودجه باشگاه‌های لیگ برتری از ۳۰۰ میلیارد به ۵۰۰ تا ۶۰۰ میلیارد به گوش رسید، اما به یکباره یکی از خبرگزاری‌ها این اخبار را تکذیب کرده و مدعی شد که سقف بودجه در تابستان پیش رو نهایتا ۲۵ میلیارد افزایش پیدا کند.

 در این مورد با خبر شدیم مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از این مسئله حسابی استقبال کرده اند از این جهت که به همین بهانه نمی‌خواهند قرارداد اعضای تیم شان را چندان افزایش دهند. این در حالی است که برخی از بازیکنان پرسپولیس خواهان افزایش قرارداد خود از ۱۷ میلیارد به ۲۵ تا ۲۷ میلیارد شده اند.

 گویا دو باشگاه سرخابی بیشتر به دنبال این هستند تا سهمیه بازیکنان بزرگسالشان را افزایش دهند و سخت موافق عدم افزایش چشمگیر سقف قرارداد اعضای تیمشان هستند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۲
0
0
خودتون دست انداختین میخوای بگی تو خبر نداری یعنی از 17به 25واقعا که لنگی هستی گذاشتم خودت بخونی میدانم نمیگذاری
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->