آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

ربیعی در پرونده مس درگیر است؟

  • کد خبر: ۲۲۸۰۴۳
  • ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۰
ربیعی در پرونده مس درگیر است؟
سرمربی ذوب آهن در پرونده مربوط به باشگاه مس رفسنجان درگیر نیست.

به گزارش شهرآرانیوز، در روز‌های اخیر در مورد پرونده فسادی که در سال ۱۴۰۰ در مورد باشگاه مس رفسنجان اتفاق افتاده حرف و حدیث زیادی مطرح شده است.

حتی برخی در این زمینه پای محمد ربیعی را هم وسط کشیده و او را نیز در بین افرادی که قرار است محروم شوند، قرار دادند. اما در این ارتباط شنیدیم که اتفاق رخ داده فقط به مدیران وقت مس رفسنجان ربط داشته است. در واقع آنها بوده اند که برای گرفتن مجوز ورزشگاه از سازمان لیگ، سکه‌هایی را به مسئولان این سازمان داده اند و همین مسئله باعث شده که یکی از اعضای فعلی هیات مدیره باشگاه مس این پرونده را به مراجع قضایی استان برده و خواستار پرداختن به آن شده است.

 در همین راستا برخی از مسئولان مهم لیگ برتر به کرمان احضار شده و در توضیحات خود مدعی شده اند که هر چه به آنها داده شده به عنوان هدیه گرفته اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->