عرضه «صدایی که از اعماق وجودم می‌آمد» در کتابفروشی‌ها | قصه زن فرانسوی که شیعه شد زیاد بغل کردن نوزاد خوب است یا بد؟ ویدئو | روایتی دخترانه از زیارت امام رضا (ع) نجوا‌های دختران مشهدی با امام رضا(ع) ۶ مدال ایرانی بانوان در پایان روز سوم دوومیدانی غرب آسیا کسب شد صرف هزینه میلیاردی بانوان پولدار برای مادرشدن بدون بارداری! زنان، درگیر دوگانه اشتغال و مادری آیت‌الله رئیسی به ارتقای جایگاه زنان و ضرورت میدان‌دادن به آنان معتقد بود مادر مشهدی در هفته سی و سوم بارداری صاحب ۴ فرزند دختر شد حرم نوشت‌های یک خادمه | عزت نفس گمشده مادر نقد و بررسی فیلم «زنانی که با گرگ‌ها دویده‌اند» از نگاه دختران دهه هشتادی با حضور کارگردان دیدار دختران رسانه‌ای «شهربانو» با مدیرعامل موسسه فرهنگی شهرآرا انتقاد خزعلی از کمبود اساتید متخصص در حوزه مطالعات زنان انسیه شاه‌حسینی: حقوق زنان هنرمند برای آیت‌الله رئیسی مهم بود اینستاگرام روی موج بی‌اخلاقی افزایش تعداد فروشندگان ترمز بازار مسکن را کشید (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) خبرنگاران زن فلسطینی قربانیان ترورهای هدفمند اسرائیل بی‌بی منجمه؛ بانوی نامدار ایرانی در عرصه ستاره‌شناسی زنان می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند؟ بیشتر کشته‌شدگان حمله به اردوگاه رفح زنان و کودکان بودند
سرخط خبرها
حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد

حمایت از زوجین نابارور روند صعودی دارد

  • کد خبر: ۲۲۷۸۳۷
  • ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۹
مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران گفت: حمایت از زوجین نابارور با همکاری بیمه سلامت و مؤسسات درمانی روند صعودی دارد.

به گزارش شهرآرانیوز به نقل از بیمه سلامت ایران، محمداسماعیل کاملی در نشست جمعی از مدیران سازمان متبوع خود با مدیران مرکز درمان ناباروری ابن‌سینا، با اشاره به اینکه این سازمان از عقد قرارداد با مؤسسات درمان ناباروری برای خدمات‌دهی بهتر به زوجین نابارور استقبال می‌کند، گفت: بیمه سلامت تجاری نبوده و بلکه حمایتی است. با وجود آنکه این سازمان اعتبارات خود را از دولت تأمین می‌کند، در تلاش است خدمات مناسبی به بیمه‌شدگان خود ازجمله زوجین نابارور ارائه دهد.

مدیرکل دفتر خدمات تخصصی سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه در سال جاری، خدمات بهتری را به زوجین نابارور ارائه می‌دهیم، افزود: سیاست‌های جمعیتی تغییر کرده است و این روند در سازمان تدریجی اجرا می‌شود. از سال ۱۴۰۰ که قانون و الزام ارائه خدمات به زوجین نابارور ابلاغ شد، سازمان بیمه سلامت تلاش کرده که در تمام نقاط کشور از سیاست‌های جمعیتی با حمایت بیمه‌ای از این زوجین پشتیبانی کند.

وی با بیان اینکه بیمه سلامت، ۷۵ هزار زوج نابارور را شناسایی و نشان‌دار کرده است، تصریح کرد: قشر عظیمی از جامعه به لحاظ منابع، امکان بهره‌مندی از خدمات درمان ناباروری را ندارند؛ خوشبختانه با تصویب قانون جوانی جمعیت، حمایت‌های بیمه‌ای و خدمات مؤسسات درمانی ازجمله رویان و ابن‌سینا، بخش بزرگی از مشکلات این افراد مرتفع شده است.

کاملی تأکید کرد: بدون تردید با دستورالعمل سال گذشته در شورای عالی بیمه و درنظرگرفتن بسته خدمتی شرایط خدمت‌رسانی به بیمه‌شدگان بهتر شده است و ما امیدواریم این مسیر در سال جاری نیز ادامه پیدا کند.

وی افزود: بیمه سلامت ۴۵ میلیون نفر بیمه‌شده دارد که حدود ۳۳ میلیون نفر از این تعداد بیمه رایگان دارند؛ بنابراین با توافق‌های صورت‌گرفته در بحث پرداختی‌ها و بسته خدمتی، بسیاری از زوجین می‌توانند از خدمات استفاده کنند.

محمدرضا صادقی‌تبار، رئیس مرکز درمان ابن‌سینا، نیز در این نشست گفت: درمان ناباروری در دنیا گران‌قیمت است. اگر بخواهیم ارائه خدمات ادامه‌دار باشد، باید اعتبارات به‌موقع تخصیص پیدا کند؛ در غیر این صورت، مشکلات بسیاری ایجاد می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.