آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی!

  • کد خبر: ۲۲۷۳۴۸
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۰
مدیرعامل سابق استقلال در خواب زمستانی!
کاظم اولیایی، مدیرعامل سابق استقلال همچنان معتقد است که وزارت ورزش باید به امور استقلال رسیدگی کند. این انتظار درحالی مطرح گردید که این باشگاه به هلدینگ خلیج فارس واگذار شده و عملا از دست وزارت ورزش خارج شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، اخیرا کاظم اولیایی درنطقی اعلام کرده وزارت ورزش وجوانان باید دوباره به وضعیت این باشگاه رسیدگی کند. این اظهارات درحالی چشم‌ها را به سمت و سوی خود خیره کرده که استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان به وزارت اقتصاد ودارایی واگذار شد ودرنهایت این وزارتخانه نیز باشگاه استقلال را به یک هلدینگ واگذار کرد.

سهامی که هلدینگ خلیج فارس خریده ۸۵ درصد ازکل سهام استقلال است. قرار شده ۱۰ درصد از سهام باقی مانده در اختیار عموم قرار بگیرد و مابقی را به پیشکسوتان و کارکنان باشگاه استقلال بدهند. اینکه اولیایی چه سهمی در این میان برای خود قائل است درحالی که تنها ۵ درصداز سهام باشگاه استقلال به پیشکسوتان واگذار شده و حتی مشخص نیست او به عنوان پیشکسوت سهمی بگیرد، از آن دسته سوالاتی است که مدیرسابق استقلال باید به آن خوب فکر کند و پاسخش را بیابد تا دوباره در رسانه‌ها به عنوان متولی این باشگاه ظاهر نشود و حتی پای وزارت ورزش را وسط نکشد.


مسئولان در وزارت ورزش و جوانان بار‌ها اعلام کرده بودند که نباید این وزارتخانه تیمداری کند و بخش خصوصی است که باید درباره مسائل کلان این باشگاه تصمیم گیری کند و به همین جهت هم استقلال واگذار شد، اما انگار هنوز آقای اولیایی برنمی‌تابد که باشگاه واگذار شده باشد یا اینکه هنوز با این موضوع کنار نیامده که تلاش می‌کند بار دیگر پای وزارت ورزش را به تصمیم گیری‌های باشگاه استقلال باز کند.

به هرحال دلسوزی تا جایی قابل قبول است، اما وقتی از حد می‌گذرد دیگر تبدیل به یک وسواس بی دلیل می‌شود که نباید چندان برای آن اهمیتی قائل بود. بهتر است اولیایی نیز اداره امور باشگاه استقلال را به متولیان جدیدش بسپارد و با این گونه اظهارات فضای باشگاه استقلال به سمت تنش نبرد.  

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->