سلب امتیاز سیم‌کارت به علت بدهی ممنوع شد آپدیت تازه تلگرام منتشر شد + ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید آیفون 5s به فهرست گوشی‌های منسوخ‌ اپل اضافه شد آیا سایت سازمان حج و زیارت هک شده است؟ + جزئیات انتصاب علی حکیم‌ جوادی به ریاست سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور زمان عرضه هدست اپل ویژن پرو در خارج از آمریکا مشخص شد جزئیاتی جدید از ویژگی‌های هوش مصنوعی آیفون اولین ماهواره چوبی جهان در ژاپن رونمایی شد آیا واردات آیفون ۱۳ ممنوع شده است؟ (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) از امروز می‌توانید قابلیت‌های پولی ChatGPT را رایگان استفاده کنید صحت اسناد مربوط به اسرار موتور جستجوی گوگل تأیید شد سامسونگ چند ویژگی مبتنی بر هوش مصنوعی را با به‌روزرسانی Wear OS 5 به گلکسی واچ می‌آورد دلایل اخراج سم آلتمن از OpenAI بعد از یک سال مشخص شد بیش از ۷۵ بازی بدون نیاز به نصب در یوتیوب + روش دسترسی به بازی‌ها یک ایرانی اسناد محرمانه گوگل را فاش کرد | رتبه‌بندی سایت‌ها چگونه انجام می‌شود؟ یک شرکت چینی می‌خواهد با پرتاب ۱۰ هزار ماهواره رقیب استارلینک شود بازی Call of Duty: Black Ops 6 در گیم پس هم عرضه خواهد شد + تریلر OpenAI آموزش مدل جدید هوش مصنوعی خود را آغاز کرده است احتمال تغییرجهت لوگوی اپل در آیپدهای آینده دوربین گلکسی S۲۵ اولترا چه مشخصاتی خواهد داشت؟ گلکسی M۳۵ معرفی شد + مشخصات و قیمت
سرخط خبرها

نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت

  • کد خبر: ۲۲۷۱۵۳
  • ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۸
نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ با معرفی برگزیدگان پایان یافت
سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس که از ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس تهران آغاز شده بود، امروز (۲۱ اردیبهشت) پایان یافت.

به گزارش شهرآرانیوز _ در اینوتکس امسال ۴۵۱ شرکت، آخرین فناوری‌ها و نوآوری‌هایشان را عرضه کردند.سجاد رجبی، مسئول دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ در مراسم اختتامیه این رویداد گفت: در این دوره ۴۶ درصد از کل شرکت‌کنندگان، شرکت‌های فناور، ۱۷ درصد استارتاپی و ۹ درصد کارگزاران و سرمایه‌گذاران بودند.

علاوه‌بر ارائه فناوری، در سیزدهمین نمایشگاه اینوتکس ۴۷۶ سخنران در ۱۰ استیج به ایراد سخنرانی پرداختند.

انعقاد ۱۵۲ هزار تفاهم‌نامه

طبق گفته مسئول دبیرخانه اینوتکس رقابت‌‌های متنوعی چون ریسرچ پیچ با مشارکت ۲۶۷ تیم در اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار شد. ۱۵۲ تفاهم‌نامه به ارزش۲۳ هزار میلیارد ریال در اینوتکس منعقد شد. ۲۰۰ جلسه در کافه سرمایه اینوتکس برگزار شد که نتیجه آن ۲۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری بود.

مسئول دبیرخانه اینوتکس عنوان کرد که در ایستگاه کار نمایشگاه ۱۵۰ فرصت شغلی وجود داشته و ۲۰۰۰ رزومه دریافت شده و ۲۵ ساعت خدمات مشاوره در آن داده شده است. همچنین ۵۲ بازدید در تورهای بازدید نمایشگاه برگزار شده که مشارکت ۲۸۰۰ بازدیدکننده را به همراه داشته است. در کمپ شبانه یا همان اینونایت که برای اولین بار در تاریخ اینوتکس برای عموم مردم برگزار شده بود، ۷۷۷نفر مشارکت کردند

رونمایی از ۴۴ محصول فناورانه

رجبی از رونمایی ۴۴ محصول برای اولین‌بار در نمایشگاه اینوتکس خبر داد و گفت که در بخش تجربه فناوری ۲۷ محصول نمایش داده شدند که تا چند سال آینده این محصولات وارد سبد مصرفی مردم می‌شوند.

برگزیدگان اینوتکس ۲۰۲۴

در مراسم اختتامیه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزیدگان بخش‌های مختلف این رویداد هم معرفی شدند.

در بخش ریسرچ پیچ، در حوزه آب، انرژی و محیط زیست خسرو آیین جمشید از بوشهر و نوید تفرشی از کرمانشاه، در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات هوش مصنوعی محمد صادق ترکمن از تهران، در حوزه سلامت و تجهیزات پزشکی فاطمه شریفی یوسفی از قزوین، در حوزه صنایع غذایی و کشاورزی محسن سعیدی از کرمانشاه، در حوزه برق الکترونیک و رباتیک میلاد اختراعی از کرمانشاه، در حوزه معدن و صنایع معدنی علیرضا عابدی از تهران به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

در بخش اینوتکس پیچ جایزه تیم اول به امیر فارم از تهران و جایزه تیم دوم به دوپامین آبی از کرمانشاه رسید.

در بخش بروکر‌های فن بازار ملی ایران، جایزه بیشترین رشد شبکه فن بازار منطقه‌ای به رجبی از کردستان تعلق گرفت و جایزه بروکر‌های برتر سال ۲۰۲۴ به احسان داهی از کرمانشاه به عنوان نفر اول معرفی شد. فدایی از استان اصفهان و غفوری از تهران نفرات بعدی بودند.

در بخش بروکر‌های برتر فن بازار‌های ۱۴۰۲، جایزه نفر اول به احسان داهی (توسعه صنعت شریف) رسید. فدایی (فناوری‌های پیشرفت آسیا) و امیری (پیشگامان کارآفرینی کارن) نیز در رتبه دوم و سوم قرار گرفتند.

در بخش فن بازار منطقه‌ای برتر، فن بازار منطقه استان فارس، فن بازار منطقه‌ای آذربایجان شرقی و فن بازار منطقه استان یزد، جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بخش رویداد‌های مانوین نیز آکادمی یاسان و پنتر به عنوان دو مشارکت‌کننده برتر انتخاب شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->