آبشک: فولاد مدیری نمی‌خواهد که به فکر جیب خودش باشد اولین خرید پرسپولیس از انزلی آمد + عکس واکنش محمود احمدی نژاد به قهرمانی پرسپولیس + ویدیو ملی پوش مشهدی بدمینتون عازم رقابت های آسیایی قزاقستان شد مورینیو – فنرباغچه؛ رسمی شد + عکس حسینی بعد از تیم ملی، استقلال را هم از دست می‌دهد؟ پایان طلسم سالن ۶ هزارنفری مجموعه ثامن الائمه (ع) سرمربی فصل بعد استقلال مشخص شد| پروژه حذف نکونام به بن بست رسید صیادمنش: امیدوارم در جام جهانی بهترین عملکرد را داشته باشیم اوسمار بدون تمدید قرارداد از ایران می‌رود چرا سازمان لیگ به جلال مرادی نظارت می‌دهد؟ | بی‌توجهی به هوادارانی که جانشان در خطر بود باشگاه تراکتور واگذار شد تفتیان: شاید پاریس آخرین المپیکم باشد دژاگه رسما وارد کار مربیگری شد اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و بوروسیادورتموند| آنجلوتی، آقای اروپاست صحبت‌های تند نکونام علیه قهرمانی پرسپولیس سورپرایز اوسمار برای گل محمدی+ ویدیو| حضور در جشن با عکس یحیی گل قهرمانی پرسپولیس آفساید بود؟ + عکس و فیلم (۱۲ خرداد ۱۴۰۳) کارشناس داوری بازی پرسپولیس و مس | گل گولسیانی آفساید بود؟ (۱۲ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس

  • کد خبر: ۲۲۶۹۳۱
  • ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۰
شکایت باشگاه سپاهان از مدیران پرسپولیس
باشگاه سپاهان از مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس شکایت کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، روابط دو باشگاه سپاهان و پرسپولیس کماکان بر محور دعوا پیش می‌رود و هر دو تیم منتظر فرصتی هستند تا ضربه‌ای را به رقیب وارد کنند.

در تازه‌ترین اتفاق هم مدیران باشگاه سپاهان از رضا درویش و حسین بادامکی مدیرعامل و معاون باشگاه پرسپولیس به بهانه انتشار اکاذیب شکایت کرده اند.

در بیانیه باشگاه سپاهان که با محوریت همین شکایت تنظیم شده است آمده:

با توجه به اتهامات تکراری و صحبت‌های کذب مدیر عامل و معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص باشگاه سپاهان که بار‌ها از طریق مبادی رسمی به آنها پاسخ داده شده و نیز گفتگوی هردوی آنها پس از انشای رأی کمیته انضباطی فدراسیون که هیچ نشانه‌ای از عذرخواهی و قبول مسئولیت ندارد، باشگاه سپاهان شکایت رسمی خود را به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال ارسال می‌کند.
با توجه به اینکه برخی از این اظهارات، خارج از حدود فوتبال است، باشگاه سپاهان از طریق نهاد‌های قضایی خارج از فوتبال نیز اقدام حقوقی لازم را صورت خواهد داد.
اتهاماتی نیز در این مصاحبه‌ها متوجه فدراسیون فوتبال گردیده که مطابق با قانون، مرجع پاسخگویی و رسیدگی به آنها فدراسیون فوتبال خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->