چهار مصدوم در انفجار یک مرکز تجاری در نسیم شهر شناسایی ۸ مورد ابتلا به تب دانگ در کشور | این علائم را جدی بگیرید سیگار الکترونیکی اعتیادآور است هشدار برای مادران| خطرات اختلالات تیروئیدی در بارداری را جدی بگیرید دستگیری متهمین فروش غیرمجاز دارو در فضای مجازی| کشف ۵۰ هزار فقره داروی کمیاب و نایاب انهدام شبکه تولید محتواهای مبتذل مدلینگ به سردستگی ۲ زن جوان اگر وام‌گیرنده بدهی‌اش را پرداخت نکند، تکلیف ضامن چیست؟ از خسارت سنگین دخانیات به نظام سلامت تا زنگ خطر مصرف سیگار در سریال‌ها! ماجرای تکان دهنده قتل یک جوان | هر ۴ قاتل قصاص می‌شوند والدین بخوانند| آسیب‌های پرسه زنی کودکان در فضای مجازی نام‌گذاری ایستگاه راه‌آهن مشهد به نام آیت‌الله شهید رئیسی ریزش دوباره معدن زغال سنگ در کرمان (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | یک معدنکار جان باخت علت افزایش ناگهانی دمای هوا در کشور چیست؟ + ویدئو پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۱۰ خرداد ۱۴۰۳) | تداوم افزایش دما تا اوایل هفته آینده متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بالاخره کِی اجرا می‌شود؟ مهار آتش‌سوزی ۲ منزل مسکونی در مشهد (۱۰ خرداد ۱۴۰۳) افزایش ۳۳ درصدی تردد ناوگان تجاری از پایانه‌های مرزی خراسان رضوی پسر جوان مشهدی، پدر پیرش را  کشت ساخت خانه‌های روستای کشف مشهد در بن‌بست وام مسکن افزایش ۱۰‌درصدی دانش‌آموزان استثنایی در خراسان رضوی
سرخط خبرها

خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۲۴۵۶۴
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته
بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، طی هفته گذشته بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶ حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

به گزارش شهرآرانیوز، براساس گزارش روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، از مجموع ۸۳۶ مصدوم در حوادث ترافیکی، ۶۹۳ نفر در محل درمان شدند و ۱۴۳ نفر فوت کردند.

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان‌رضوی با ۱۶حادثه (۹۲مصدوم و یک فوتی)، استان تهران با ۱۴حادثه (۴۷مصدوم و ۷ فوتی) و استان کرمان با ۱۴ حادثه (۸۵مصدوم و ۲ فوتی) است.

بیشترین مصدوم سوانح ترافیکی در استان‌های خراسان‌رضوی با ۹۲ نفر، کرمان با ۸۵ نفر و سیستان‌وبلوچستان با ۷۷ نفر و بیشترین فوتی ناشی از حوادث ترافیکی ویژه در استان‌های تهران با ۷ نفر، فارس با ۶ نفر و کهگیلویه‌وبویراحمد با ۳ نفر است.

طی هفته گذشته، ۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با حمل‌ونقل عمومی به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۳۳ نفر و فوت ۲ نفر شده که معادل۳ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

همچنین در هفته‌ای که گذشت، ۱۸ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با تریلی/کامیون به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۶۸ نفر و فوت ۱۴ نفر شده که معادل ۱۱ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است.

این گزارش می‌افزاید: ۱۵ مورد حادثه ترافیکی مرتبط با وانت‌بار به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۹۸ نفر و فوت ۴ نفر شده که معادل ۹ درصد از سوانح ترافیکی ویژه ثبت‌شده است و ۱۰ حادثه ترافیکی مرتبط با موتورسیکلت به ثبت رسیده که منجر به مصدومیت ۲۷ نفر و فوت ۶ نفر شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->