صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است

  • کد خبر: ۲۲۶۷۳۰
  • ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
وزیر نفت گفت: وزارت نفت دولت مردمی نشان داده که معطل خارجی‌ها و برجام نیست و از ظرفیت توان پیمانکاران و سازندگان داخلی استفاده می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه نشست هیئت دولت گفت: امروز بیش از ۳۰۰ پروژه و طرح نیمه‌تمام و شروع عملیات‌های اجرایی را در دست داریم که بیش از ۱۲۰ میلیارد دلار است و آثار این‌ پروژه‌ها را شاهد هستیم. پروژه‌های بزرگی را سال گذشته منعقد کردیم. در این نمایشگاه بین‌المللی تمامی شرکت‌های توانمند داخلی حضور یافته‌اند.

وی افزود: سال گذشته رشد ۲۰ درصدی را در رشد اقتصادی گروه نفت و گاز شاهد بودیم که بی‌نظیر بود. در در برنامه هفتم، تصمیم داریم تولید نفت را به بیش از ۵.۵ میلیون بشکه و نفت و گاز را به بیش از یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون مترمکعب برسانیم.

وزیر نفت ادامه داد: ۱۵۰ شرکت دانش‌بنیان در شروع دولت، به بیش از ۶۷۶ شرکت رسیده و نزدیک به هزار قرارداد به ارزش یک میلیارد دلار با این شرکت‌ها بسته شده است.

اوجی گفت: در قانون بودجه ۱۴۰۳ مجلس، وزارت نفت مکلف شده که در سال جاری عملیات سوخت‌گیری را در جایگاه سوخت و به وسیله کارت سوخت شخصی خودرو انجام دهد؛ به همین خاطر در حال عملیاتی‌کردن این برنامه هستیم و از مردم می‌خواهیم که در جایگاه‌ها از کارت سوخت شخصی استفاده کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.