معلمی در حاشیه | گفت‌وگو با فاطمه سجادی مدیر مدرسه خودگردان هدایت تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و عراق در انتخابی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ تاثیر حمله داعش به مسکو بر روابط روسیه – طالبان ملا برادر با هیئت دیپلماتیک ایران در کابل دیدار کرد رهبر اقلیت سنای آمریکا: خروج ما از افغانستان چراغ سبز به پوتین بود نشست شورای حقوق بشر سازمان ملل هفته آینده درباره افغانستان برگزار می‌شود شانس دوباره افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال افغانستان چگونه به جام جهانی فوتسال صعود خواهد کرد؟ آمریکا عادی سازی روابط با طالبان را مشروط به تغییر رفتار آنان کرد یک هیئت بلندپایه تجاری از ترکمنستان به کابل سفر کرد سازمان ملل از آسیب بیش از حد زنان افغانستان در رویداد‌های طبیعی خبرداد معاون نخست‌وزیر قزاقستان به کابل سفر کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال افغانستان و تاجیکستان (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کاظمی‌قمی در دیدار با حکمتیار، اوضاع منطقه و افغانستان را بررسی کردند سرمربی افغانستان: فردا با تمام توان مقابل تاجیکستان بازی می‌کنیم پخش زنده بازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ویدئو | حقابه هیرمند به کجا رسید؟ تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ ویدئو | گل‌های تیم ملی فوتسال افغانستان در مرحله مقدماتی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴
سرخط خبرها

بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های افغانستان

  • کد خبر: ۱۳۶۵۷۵
  • ۰۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵
  • ۱
بازتاب پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در رسانه‌های افغانستان
عصر امروز تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در قطر موفق شد با نتیجه‌ ۲ بر صفر در برابر تیم ملی فوتبال ولز به پیروزی رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ پیروزی تیم ملی فوتبال ایران در برابر تیم ملی فوتبال ولز در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بازتاب ویژه‌ای در رسانه‌های افغانستان داشت.

تلویزیون‌های خصوصی و پر مخاطب افغانستان مانند طلوع نیوز، آریانا نیوز و تلویزیون یک نتیجه این دیدار را به صورت لحظه‌ای زیرنویس و به اطلاع فوتبال دوستان افغانستانی می‌رسید.

روزنامه هشت صبح چاپ کابل تیتر زده است که "جام جهانی فوتبال؛ ایران در آخرین دقایق ولز را شکست داد".

روزنامه اطلاعات روز نیز در تلگرام خود نوشت: "تیم ملی فوتبال ایران با دو گل ولز را شکست داد".

کانال تلگرام ورزش افغانستان نیز نوشت: "یوزهای ایرانی ولز را شکست داد".

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ث ع
Iran (Islamic Republic of)
۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
0
0
فقط میگم شکرالهی که چشم بدخواهان کورشد اینترآشغال گفته بود ب تیم ملی ایران تبریک نمیگوییم حق دارن چون یوز ایرانی خارچشمشونه امسال رسمآ ورزشو سیاسی کردن که فوتبالیست ها سرودملی رو نخونن ک انشالله پرچممون بالا میره
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->