ظرفیت نمایندگان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی، موتور محرک توسعه استان انتقاد تند پاکستان از عملکرد افغانستان در حوزه تروریسم خراسان رضوی رکورددار برخورداری از طرح‌های عمرانی در کشور تائید جنایات اسرائیل توسط گزارشگر سازمان ملل بررسی و تصویب لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان به کجا رسید؟ دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی چه زمانی برگزار می‌شود؟ اسماعیل هنیه با محمدباقر قالیباف دیدار کرد رایزنی تلفنی استاندار خراسان رضوی و والی هرات برای تسهیل تردد کامیون‌ها در مرز مشترک قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز شهادت ۹ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد (۸ فروردین ۱۴۰۳) اذعان صهیونیست‌ها به ناکامی درترور رهبران حماس و نجات اسرا حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد مزایده ملک ۶۵ هزار متر مربعی امیرمنصور آریا به دلیل معوقات مالیاتی رئیس‌جمهور در دیدار با اسماعیل هنیه: شکست‌های طوفان‌الاقصی برای رژیم صهیونیستی جبران‌پذیر نیست رئیس‌جمهور: تصادفات جاده‌ای نگران‌کننده و نقطه مقابل نشاط اجتماعی است سخنگوی دولت: ضوابط اجرایی حقوق و دستمزد جدید به تصویب دولت رسید | افزایش جریمه رانندگی تصویب شد (۸ فروردین ۱۴۰۳) حمله انتحاری به مهندسان چینی در پاکستان اسکان بیش از ۴۰ هزار زائر نوروزی در بوستان غدیر مشهد (۸ فروردین ۱۴۰۳) مراسم وداع با پیکر شهید حاج ابوالفضل لطیف زاده در مشهد (۸ فروردین۱۴۰۳) + ویدئو صندوق بین‌المللی پول ۸۸۰میلیون دلار وام به اوکراین داد | زلنسکی: خرجِ مبارزه با تهاجم روسیه می‌شود
سرخط خبرها

روایت شهرآرانیوز از دومین تجمع دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۱)+ فیلم

  • کد خبر: ۱۲۷۹۴۰
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
روایت شهرآرانیوز از دومین تجمع دانشجویان در دانشگاه فردوسی مشهد (۱۰ مهر ۱۴۰۱)+ فیلم
دومین روز از تجمع تعدادی از دانشجویان امروز یکشنبه (۱۰ مهر) در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، تعدادی از دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد از صبح روز یکشنبه ۱۰ مهرماه با حضور در اماکن مختلف این دانشگاه تجمعاتی را برگزار کردند. این تجمعات از ساعت ۱۰ صبح در میدان علوم دانشگاه آغاز شد.

دانشجویان معترض به فوت «مهسا امینی» در ضلع شمالی میدان و طیف دانشجویان بسیج دانشجویی که تعداد زیادی را تشکیل می‌دادند، نیز در ضلع جنوبی حضور داشتند.

«زن، زندگی، آزادی» شعاری بود که دانشجویان معترض فریاد می‌زدند و در مقابل نیز دانشجویان بسیج دانشجویی پرچم‌های ایران را تکان می‌دادند و شعار دانشجو دانشجو ، گفتگو گفتگو را تکرار می کردند و قصد داشتند تا با معترضین گفتگو نمایند.

با همزمانی جریان اعتراضات با اذان ظهر، دانشجویان بسیجی در میدان علوم به اقامه نماز ظهر پرداخته و دانشجویان معترض جهت آرامش نمازگزاران به سمت دانشکده مهندسی حرکت کردند.

ساعت ۱۲ مقابل دانشکده علوم پزشکی شعار‌هایی از سوی هر دو گروه داده شد.

در این بین تعدادی از دانشجویان نیز دانشجویان معترض و مخالفان با آشوبگری را به گفتگو دعوت می‌کردند که برخی از دانشجویان نیز با یکدیگر به نقد عملکرد برخی از دستگاه‌های حاکمیتی پرداختند.

ساعت ۱۲:۳۰ دانشجویان بسیجی از میدان علوم به سمت دانشکده مهندسی حرکت کرده و در مقابل دانشجویان معترض نیز به شعاردادن پرداختند.

در زمان حرکت دو گروه دانشجویی تعدادی از افراد که مشخص بود از بیرون دانشگاه وارد شده‌اند، به‌سمت برخی افراد حاضر در طیف بسیج دانشجویی فحاشی کردند و تعدادی از چوب پرچم‌های در دست آنان را شکستند.

این موضوع در حال شکل گرفتن درگیری‌هایی بود که برخی دانشجویان از هر دو طیف با واسطه‌گری، طرفین را دعوت به آرامش کردند.

پس از پایان تجمع مقابل دانشکده مهندسی هر دو گروه دانشجویان معترض و دانشجویان بسیج دانشجویی متفرق شده و در کلاس‌های درس خود حاضر شدند.

بر اساس برخی اخبار رسیده به شهرآرانیوز، دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قاسم آباد مشهد نیز امروز یکشنبه و همزمان با دانشجویان دانشگاه فردوسی ، تجمع محدودی را در محوطه این دانشگاه برگزار کردند.

گفتنی است؛ روز گذشته نیز همرمان با آغاز کلاس‌های درسی دانشگاه فردوسی مشهد، تعدادی از دانشجویان تجمع محدودی را در دانشکده‌های مختلف این دانشگاه برگزار کرده بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->