آخرین آمار غربالگری افراد دارای علائم بیماری در مرز‌ها از مرز ۲۴۰۰ نفر گذشت (اسفند ۱۴۰۲) مهر تردد دانشجویی به چه افرادی تعلق می‌گیرد؟ اسکان موقت نوروزی فرهنگیان در ۴۲۴ مرکز آموزشی رفاهی مدیریت غیرعلمی زباله‌ها خسارت ۸۷ هزار میلیارد تومانی به محیط‌زیست وارد کرد توماج صالحی از اتهام نشر اکاذیب تبرئه شد نجات نوزادی بی پناه در یک شب زمستانی در پارک مشهد + فیلم بخشی از معوقات فرهنگیان تا انتهای سال و بخشی دیگر تا ۶ فروردین ۱۴۰۳ واریز می‌شود شیر باغ وحش وکیل‌آباد مشهد احتمالا سرطان دارد اعتراض۲۷۲ هزار معلم به رتبه‌بندی پذیرفته شد | معلمان هر ۳ سال یک‌بار ارزیابی می‌شوند مشهد و کربلا رکورد دار پروازهای نوروزی ضرورت محدودیت ورزش‌های هوازی از امروز تا فردا در مشهد مقدس (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) معدوم‌سازی ۵۰۰ تُن غذای فاسد در طرح سلامت نوروزی ۳ شرکت هواپیمایی به دلیل گران‌فروشی از فروش بلیت منع شدند + اسامی قتل هولناک زن گمشده به خاطر یک گردنبند و ۶ النگوی طلا در تهران چرا نباید برای سفره هفت‌سین ماهی قرمز بخریم؟ واریز ۳ میلیون تومان به حساب خانواده زندانیان تهران تیراندازی در یک عروسی ۱۳ نفر را راهی بیمارستان کرد آب و هوای شهرستان‌های خراسان رضوی در ۱۰ روز اول تعطیلات چه وضعیتی دارد؟ (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) ۲۹ اسفند آخرین مهلت بخشودگی جرایم فاقد بیمه شخص ثالث موتورسیکلت اعلام زمان ثبت‌ نام ۵ آزمون مهم ۱۴۰۴
سرخط خبرها

جزئیات ریزش داربست در بزرگراه شهید بابانظر مشهد (۲۳ مردادماه ۱۴۰۱)

  • کد خبر: ۱۲۱۱۹۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
جزئیات ریزش داربست در بزرگراه شهید بابانظر مشهد (۲۳ مردادماه ۱۴۰۱)
مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: ریزش داربست در بخشی از بزرگراه شهید بابانظر مشهد باعث قطعی برق بخشی از این منطقه و بسته شدن موقت کنارگذر این بزرگراه شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آتشپاد سوم حسن عظیمیان در خصوص این حادثه اظهار کرد: ظهر امروز حادثه ریزش داربست روی سطح خیابان در بزرگراه شهید بابانظر، حدفاصل خیابان‌های شهید بابانظر ۸۴ و ۸۶ به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که با توجه به حساسیت موضوع، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه‌ امداد و نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۶ را همزمان به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: این داربست بخشی از سایه‌بان یک شرکت باربری کالا با سقفی فلزی بوده که به علت وزش باد و ایجاد یک گردباد موردی از جا کنده شده و با تخریب دیوار، داخل خیابان فرو می‌ریزد.

مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه قسمتی از این داربست به شبکه برق ۲۰ هزار ولت گیر کرده و شدت حرارت به‌ وجود آمده از آن باعث آتش گرفتن یک علمک گاز در نزدیکی این دیوار شد، عنوان کرد: برق و گاز این منطقه با هماهنگی دستگاه‌های مربوطه از قبیل شرکت برق و شرکت گاز قطع شد تا همکاران ما بتوانند عملیات امدادی برای اطفاء حریق به‌ وجود آمده را انجام دهند. همچنین همزمان با انجام این عملیات بخشی از مسیر کنارگذر این بزرگراه برای جلوگیری از وقوع حادثه‌های احتمالی مسدود شد.

عظیمیان تصریح کرد: پس از اطفاء حریق توسط آتش‌نشانان و با حضور عوامل امدادی و خدمات شهری شهرداری، ایمن‌سازی محل انجام شده و مسیر مجددا بازگشایی شد. خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشد و تنها به دیوار شرکت باربری کالا، یک دکل برق و علمک گاز خسارت وارد شده است.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->