عمان: ایران می‌تواند نقش موثری در ایجاد آتش‌بس در غزه ایفا کند ​​​​​​​بورل: اتحادیه اروپا بر سر تحریم شهرک‌نشینان افراطی صهیونیست به توافق رسید وزیران صهیونیست تهدید به ترک کابینه نتانیاهو کردند صحت انتخابات مجلس در تمامی حوزه‌ها تایید شد دریادار تنگسیری: گذشت زمانی که آمریکا و انگلیس بتوانند نفت این ملت را بدزدند آمریکا، خواستار توضیح اسرائیل درباره اسارت خبرنگار الجزیره شد آمریکا به پیروزی پوتین در انتخابات روسیه واکنش نشان داد تماس تلفنی بایدن و نتانیاهو در میانه تنش‌ها در مورد غزه سازمان ملل: قحطی قریب الوقوع در شمال غزه بحرانی بی‌سابقه است حمله‌های هوایی شدید آمریکا و انگلیس به الحدیده یمن (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) نماینده منتخب مسجدسلیمان در مجلس تغییر کرد + فیلم گوترش: گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است شهادت مدیر عملیات پلیس نوار غزه پس از هلاکت یک صهیونیست مجلس شهرداری‌ها را مکلف به صدور مجوز حفاری فیبر نوری در معابر کرد آیا مرگ چارلز سوم، پادشاه انگلستان صحت دارد؟ + بیانیه کاخ باکینگهام معاون وزیر کشور: ۲۷ شهرستان در ایام انتخابات ظرفیت بروز ناآرامی را داشت | داعش هم انتخابات را هدف گرفت مرحله دوم انتخابات مجلس ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار می‌شود نخستین اظهار نظر انتخاباتی ترامپ درباره ایران تایید صحت انتخابات مجلس در ۱۸۹ حوزه انتخابیه دیگر (۲۸ اسفند ۱۴۰۲) رئیس‌جمهور: سوداگری در حوزه غذا پذیرفتنی نیست | کسانی که با جان مردم بازی می‌کنند، به قانون سپرده شوند فرماندار مشهد: دغدغه مسئولان پابرجا ماندن سرمایه اجتماعی است طالبان: مواضع مرزی پاکستان را زیر آتش گرفتیم + فیلم
سرخط خبرها

زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران خودکشی کرد

  • کد خبر: ۱۲۱۱۲۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران خودکشی کرد
۸ ماه پس از ادعای بازداشت ۴ زن و یک مرد اسرائیلی به‌اتهام جاسوسی برای ایران، منابع خبری این رژیم از وخامت حال یکی از زنان متهم پرونده پس از اقدام وی به خودکشی خبر می‌دهند.

به گزارش شهرآرانیوز، یکی از ۴ زن اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران پس از آغاز روند رسیدگی به پرونده قضایی و صدور حکم حبس خانگی برای وی اقدام به خودکشی کرده است و وضعیت جسمانی او پس از این اقدام وخیم اعلام شده است.

دادستان عمومی اسرائیل در ژانویه ۲۰۲۲ با صدور کیفرخواستی ۴ زن اسرائیلی را به جاسوسی برای ایران متهم کرده بود. رژیم صهیونیستی می‌گوید این ۴ زن متهم هستند که از طریق شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک و واتس‌آپ اقدام به ارسال تصاویر از نقاط و مراکز حساس برای فردی ایرانی نموده‌اند.

فشار‌های نهاد‌های امنیتی رژیم صهیونیستی بر متهمین و خانواده‌های آنان سبب شد یکی از زنان متهم پرونده در دوران حبس خانگی اقدام به خودکشی کند. وضعیت جسمانی وی بسیار وخیم اعلام شده است.

گفته می‌شود از این افراد خواسته شده بود به‌ازای دریافت مبالغی، تصاویری از محل اقامت رئیس اسرائیل و سفارت آمریکا در قدس و صندوق‌های اخذ رأی در زمان برگزاری انتخابات پارلمانی اسرائیل ارسال نمایند.

براساس قوانین سرزمین‌های اشغالی در صورت تأیید اتهامات این ۴ زن در پرونده امنیتی جاسوسی برای ایران توسط دادگاه، هر یک از این افراد به تحمل ۱۵ سال حبس محکوم خواهند شد.

تمامی متهمین این پرونده اتهامات منسوب به خود درباره جاسوسی برای ایران را رد کرده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->