ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | طلایی‌پوشان پیروز دربی اصفهان پخش زنده بازی الهلال و العین در لیگ قهرمانان آسیا (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین سید حسین حسینی ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد جمعه سرنوشت‌ساز استقلال در آزادی | آبی‌ها با خبر از نتیجه بازی پرسپولیس بازگشت روماریو در ۵۸ سالگی به مستطیل سبز + عکس پخش زنده بازی سپاهان و ذوب آهن در لیگ برتر (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین وزارت ورزش و جوانان مالکیت سرخابی‌ها را نپذیرفت| آغاز شمارش معکوس برای واگذاری تکذیب واگذاری قطعی استقلال به یک هلدینگ سرمربی محبوب سردار آزمون در راه ترکیه یخچالی در تیم منتخب هفته لیگ دو آلمان + عکس امیدواری به بازگشت یامگا ال‌کلاسیکو، آخرین فرصت ژاوی؟
سرخط خبرها

آویژه هنوز شروع نکرده، تیم دومش روی هواست!

  • کد خبر: ۱۲۱۱۰۶
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۷
آویژه هنوز شروع نکرده، تیم دومش روی هواست!
لیگ برتر بسکتبال در ناباوری تیم‌های حاضر از ۲۸ شهریور آغاز می‌شود و نمایندگان مشهد همچنان بلاتکلیف هستند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رقابت‌های لیگ‌برتر بسکتبال درحالی قرار است از ۲۸ شهریور آغاز شود که تصمیم خلق‌الساعه فدراسیون مبنی بر زمان شروع این پیکار‌ها همه را غافل‌گیر کرده است. همین دو روز پیش بود که سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال زمان رسمی آغاز لیگ‌برتر فصل پیش‌رو را اعلام کرد و در شرایطی که همه انتظار داشتند فصل جدید دست‌کم از اواخر مهرماه آغاز شود، ۲۸ شهریور روز شروع مسابقات بیان شد! مسئله‌ای که همه را شوکه کرد.

بدن‌سازی و پیش‌فصل؛ پَر!

با برنامه‌ریزی عجیب فدراسیون بسکتبال و در فاصله یک‌ماه و پنج روز تا شروع لیگ‌برتر، تیم‌ها عملا فرصتی برای بدن‌سازی و تدارکات ویژه پیش‌فصل ندارند. مسئله‌ای که می‌تواند علاوه بر ضعیف‌کردن کیفیت رقابت‌ها، موجب افزایش مصدومیت‌ها و وضعیتی ناگوار برای بسکتبال کشور شود.

بلاتکلیفی تیم‌های حاضر در لیگ پیش‌رو

یکی دیگر از مسائل جدی پیش‌روی لیگ‌برتر فصل آینده، نامشخص‌بودن تکلیف برخی تیم‌هاست. شیمیدر، یکی از مدعیان همیشگی سال‌های گذشته، رسما کناره‌گیری‌اش را از حضور در مسابقات امسال اعلام کرده و برخی تیم‌ها مانند اکسون، سپاهان و... هنوز حضور یا نبودشان روی هواست. در این بین نماینده دوم مشهد هم که بعد از حاشیه‌های فراوان و کسب سهمیه تیم لیگ‌یکی آویژه، مجوز فدراسیون را برای حضور در لیگ‌برتر گرفت، هنوز تکلیفش مشخص نیست. تیمی که گفته می‌شود قرار است با حمایت مالی و اسپانسرینگ یکی از بسکتبالی‌های فرشی مشهد باشد، اما شرط‌وشروط این شخص هم خود مشکلی بر مشکلات بسکتبال استان شده است.

تعلل آویژه یا بی‌تدبیری لیگ؟

نماینده اول مشهد در لیگ‌برتر بسکتبال، آویژه صنعت پارساست؛ تیمی که پنجمین فصل حضورش در لیگ‌برتر را تجربه می‌کند و هواداران بسکتبال مشهد امیدوارند امسال بتواند نتایج بهتری از فصول قبل بگیرد و به سکو فکر کند. با وجود این، این نماینده باثبات بسکتبال مشهد هم امسال با مشکلاتی روبه‌رو بود؛ از جدایی مجید جلیلی، سرپرست این تیم، بگیرید تا ماجرای فسخ سرجان ایوانوویچ بعد از تمدید قرارداد در فصل گذشته. سرمربی صربستانی که کار با بسکتبالی‌های شهر مشهد را به‌خوبی بلد است و انتظار نمی‌رفت بعد از تمدید آخر فصلی، فسخ کند. جالب اینکه حالا باز مدیران آویژه بعد از یک دور باطل و چند ماه بلاتکلیفی دوباره با همین مربی توافق کردند و قرار است سرجان تا آخر هفته به مشهد بیاید و هدایت تیم سابقش را در لیگ‌برتر به‌عهده بگیرد.

خنثی در نقل‌وانتقالات

آویژه در نقل‌وانتقالات کار چندان بزرگی نکرد. بازیکنان همیشگی‌اش را حفظ کرد و شاید تنها حفظ ستاره تیمش، نوید خواجه‌زاده، بهترین اقدام تیم مشهدی بود. البته آویژه علیرضا مرتضوی را هم از ذوب‌آهن به خدمت گرفت که پیش‌تر بازیکن خودش بود. با وجود این، مشهدی‌ها جذب خارق‌العاده یا خبرسازی نداشتند و به‌نظر امسال هم می‌خواهند به روال سابق در این مسیر گام بردارند. با این تفاوت که لیگ را خیلی دیر شروع می‌کنند و باید دید از چه زمانی موتور تیم و تدابیر سرجان در مشهد روشن خواهد شد؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->