نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز تاریخ و ساعت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس در جام حذفی | کار سخت اوسمار مقابل گربه سیاه سرخ‌ها طلای زهرا کیانی در ووشوی انتخابی جهان عذرخواهی کلوپ از هواداران پورعلی‌گنجی از جمع سرخ‌ها جدا می‌شود تغییر نام فراری در فرمول یک نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و شفیلد| برونو، ستاره بی‌نقص نتیجه و ویدیو خلاصه بازی لیورپول و اورتون| پایان رویاپردازی با کلوپ حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند!
سرخط خبرها

تنها شانس مدال دختران خراسانی در بازی‌های کشورهای اسلامی

  • کد خبر: ۱۲۱۱۰۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶
تنها شانس مدال دختران خراسانی در بازی‌های کشورهای اسلامی
با گذشت ۶ روز از بازی‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی، دختران استان فقط یک مدال کسب کرده‌اند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با گذشت شش روز از شروع رقابت‌های کشور‌های اسلامی، فقط یک مدال تیمی سهم دختران خراسانی شده است. فردا چشم امید کاروان به دختران جودوکار با هدایت مربی مشهدی است و جودوکار خراسانی نیز شانس کسب دومین طلای بانوان خراسان را دارد. دو ورزشکار دیگر استان نیز به ششمی بسنده کرده‌اند.

پنجمین دوره بازی‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی از ۱۸ تا ۲۷مرداد۱۴۰۱ به‌میزبانی قونیه درحال برگزاری است و کشور ایران نیز یکی از بزرگ‌ترین کاروان‌های حاضر در این مسابقات را دارد. از مجموع بیست چهره خراسانی حاضر در کاروان ایران در رقابت‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی، پنج بانوی خراسانی نیز راهی این رقابت‌ها شدند. در دوومیدانی، تکتم دستاربندان دونده مشهدی، همراه با مربی‌اش حمیده جوان، راهی قونیه شد. در تنیس‌روی‌میز مهشید اشتری همراه با تیم‌ملی مقابل حریفان به میدان رفت.

در ترکیب تیم‌ملی هندبال، آرزو کیانی‌آرا تنها مشهدی تیم‌ملی بود. در تیم‌ملی جودو تکتم بیدل به‌عنوان سرمربی و محدثه حسینی تنها جودوکار خراسانی است. درنهایت در تیم‌ملی پاراتنیس‌روی‌میز بانوان فاطمه محمدی نیز حضور دارد، ورزشکاری که مشهدی است، اما در سال‌های گذشته در یزد ساکن بوده است و نماینده این شهر محسوب می‌شود.

ششمی دونده مشهدی

در نخستین روز رقابت‌ها، تکتم دستاربندان دختر رکوردشکن مشهدی، در ماده‌های نیمه‌استقامت به میدان رفت. او توانست به مرحله نهایی ماده ۸۰۰ متر نیز راه پیدا کند، اما درنهایت به‌عنوان نفر ششم از خط پایان عبور کرد. دستاربندان در این رقابت‌ها زمان ۲:۱۱.۶۶ را به‌ثبت رساند. در این ماده دوندگانی از ترکیه و مراکش روی سکو‌های نخست قرار گرفتند. پیش از این حمیده جوان، مربی مشهدی تیم‌ملی، نیز گفته بود که در این دوره از مسابقات دوندگانی حضور دارند که موفق به کسب سهمیه مسابقات جهانی و المپیک شده بودند. هر چند او از شرایط تمرینات و آمادگی دونده خود راضی بود، درنهایت ورزشکار مشهدی نتوانست روی سکو قرار بگیرد.

ششمی هندبالیست‌ها

در رشته هندبال آرزو کیانی‌آرا تنها مشهدی حاضر در ترکیب بود. تیم‌ملی هندبال دقیقه‌نود مسافر این بازی‌ها شد و بدون کسب آمادگی کافی، نتایج دل‌چسبی را رقم نزد. روز گذشته تیم‌ملی هندبال زنان ایران در آخرین دیدار خود در بازی‌های هم‌بستگی کشور‌های اسلامی که به‌میزبانی قونیه ترکیه درحال برگزاری است، مقابل سنگال به میدان رفت که شاگردان ظهرابی این بازی را با نتیجه ۲۴بر۲۵ واگذار کردند و در رده ششم این مسابقات ایستادند. به‌این‌ترتیب، دیگر دختر مشهدی کاروان ایران نیز به عنوان ششمی بسنده کرد.

طلای اشتری

تنها مدال فعلی دختران خراسانی به طلای تیمی مهشید اشتری برمی‌گردد. پینگ‌پنگ‌باز جوان مشهدی توانست مانند پنج سال پیش یک طلای باارزش برای کاروان ایران کسب کند. فاطمه محمدی، ورزشکار مشهدی پاراتنیس‌روی‌میز، هم برابر حریفش شکست خورد و نتوانست به فینال بازی‌ها برسد.

فردا شروع جدال جودوکاران

آخرین امید دختران خراسانی، محدثه حسینی جودوکار استان است که زیرنظر سرمربی مشهدی باید روی تاتامی برود. رقابت‌های جودوی بانوان بازی‌های کشور‌های اسلامی از فردا دوشنبه آغاز می‌شود و باید دید حسینی می‌تواند دومین طلا یا دست‌کم دومین مدال دختران خراسانی را کسب کند یا خیر.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->