نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد!
سرخط خبرها

چرا ۲ بازیکن استقلال مقابل سپاهان غایب بودند؟

  • کد خبر: ۱۲۱۰۸۰
  • ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۸
چرا ۲ بازیکن استقلال مقابل سپاهان غایب بودند؟
دلیل غیبت دو بازیکن استقلال در بازی با سپاهان مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم استقلال که در اولین گام از رقابت‌های بیست‌ودومین دوره لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان اصفهان رفته بود، با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد. این شکست پایانی بر طلسم شکست ناپذیری استقلال در لیگ برتر بود که سال گذشته بدون فرهاد مجیدی فصل را بدون باخت سپری کرد.

در این بازی، چهره‌های سرشناسی مثل کاوه رضایی و محمد محبی حضور نداشتند. رضایی که چند هفته‌ای است در تمرینات استقلال حضور دارد به دلیل عدم کار‌های اداری پروسه انتقالش به استقلال مجوز بازی ندارد. محمد محبی نیز که از سانتاکلارای پرتغال به استقلال پیوسته است، قراردادش قرضی بوده و باشگاه استقلال باید پول انتقال این بازیکن را بپردازد.

باشگاه استقلال هنوز موفق نشده که این پول را انتقال بدهد و به همین دلیل قرارداد محبی با استقلال ثبت نشده است. تنها مجوزی که استقلال گرفته، تمرین کردن این دو بازیکن است. باشگاه استقلال برای اینکه دچار مشکلاتی از قبیل شکایت نشود هنوز از امضای قرارداد با رضایی و محبی رونمایی نکرده است. به این دو بازیکن باید مهدی قایدی را نیز اضافه کرد که او نیز به صورت قرضی از باشگاه شباب الاهلی امارات به استقلال بازگشته است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->