جریمه چندهزار دلاری قلعه نویی و شاگردان| تلخی بی پایانِ باخت مقابل قطر نظرسنجی انتخاب چهره برتر ورزش مشهد در سال ۱۴۰۲ جوانترین بازیکن تاریخ تیم ملی ایران کیست؟ استقلال برای حل پرونده محبی راهکار پیدا کرد برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران
سرخط خبرها

مومنی‌مقدم: از مسابقه چالشی با تایلند سربلند بیرون آمدیم

  • کد خبر: ۱۲۱۰۰۵
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱
مومنی‌مقدم: از مسابقه چالشی با تایلند سربلند بیرون آمدیم
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان ایران گفت: تایلند میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا است و دیدار با این تیم با وجود حمایت تماشاگران دشوار بود، اما بازیکنان از این چالش سربلند بیرون آمدند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، غلامرضا مومنی‌مقدم سرمربی تیم ملی والیبال جوانان پس از بازی مقابل تایلند که با برد سه بر یک تیم جوانان به پایان رسید، گفت: خوشحالم که از این بازی سربلند بیرون آمدیم، چون بازی برابر تیم میزبان با وجود حمایت تماشاگران دیداری چالشی بود.
وی با بیان این که می‌دانستند بازی آسانی برابر تایلند نخواهند داشت، تصریح کرد: با بازیکنان صحبت کردیم که بازی خوب دیروز، مقابل چین را در مسابقه امروز هم ادامه دهند. نسل جوان هستند و باید در این بازی‌ها به چالش کشیده شوند و خدا را شکر در این بازی این اتفاق افتاد.
سرمربی تیم ملی جوانان افزود: زمان‌هایی از مسابقه بازیکنان حریف را دست کم گرفتند، اما با تعویض‌هایی که انجام دادیم توانستیم بازی را برگردانیم. پیروز میدان شدیم و با این برد انشاالله برای مقام پنجمی به میدان خواهیم رفت.
وی در مورد سبک بازی با تیم‌های شرق آسیا گفت: تیم‌های شرق آسیا به دلیل معدل قدی پایین، بیشتر روی تکنیک‌های سرعتی و ترکیبی کار می‌کنند به همین دلیل ما هم سرویس زدن خوب را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم تاکتیک حمله آن‌ها را دچار مشکل کنیم. خداراشکر به اهداف تاکتیکی که مد نظر کادر فنی بود، رسیدیم و مسابقه را با برد پشت سر گذاشتیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->