راه‌کارهایی برای کند کردن بیماری آلزایمر کنکور سراسری مرحله اول سال ۱۴۰۳ با شرکت ۹۱ هزار داوطلب در خراسان رضوی برگزار خواهد شد اعمال قانون ۱۶۴۱ خودروی حادثه ساز در مشهد | توقیف ۵۷ دستگاه خودروی متخلف (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا بالاخره نام مادران در کارت ملی نوشته می‌شود؟ پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۴ اردیبهشت ١۴٠٣) | تداوم کاهش دما تا پایان هفته مصرف بیش از حد نمک ارتباط نزدیکی با ابتلا به سرطان‌های دستگاه گوارش دارد آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین(ع) تهران گلایه شهروندان از پیچ‌و‌خم‌های تهیه دارو‌های خاص ترافیک سنگین در بزرگراه‌های مشهد | مرگ ۲ موتورسوار به دلیل نداشتن کلاه ایمنی (۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) آیا سال تحصیلی ۱۴۰۳ از شهریورماه آغاز می‌شود؟ فصل بهار، بهترین زمان برای انجام حجامت است معاون دادستان خراسان رضوی: هر گونه تهدید بهداشت عمومی جرم است فرصت یک‌ماهه برای خرید بسته ۶۰۰ هزار تومانی مادران دارای فرزند زیر دو سال کشف اسکلت وسط خانه | ماجرای مرگ عجیب مرگ مرد ۵۳ ساله چه بود؟ «صفر» شدن زنان سرپرست خانوار پشت نوبت حمایت بهزیستی پیدا کردن همسر مناسب، مهمترین دغدغه جوانان در تشکیل خانواده است سد‌های خراسان‌رضوی فقط ۸ درصد آب دارند | مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب صادر شد
سرخط خبرها

معوقات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین ماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود؟

  • کد خبر: ۱۲۰۹۴۱
  • ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲
  • ۱۴
معوقات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از فروردین ماه ۱۴۰۱ پرداخت می‌شود؟
 بنا بر اعلام سازمان تأمین اجتماعی، افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح از شهریور اعمال خواهد شد و هنوز مشخص نیست که آیا معوقات حقوق بازنشستگان از فروردین پرداخت خواهد شد یا خیر؟

به گزارش شهرآرانیوز، سرانجام پس از اعتراض مکرر بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و افزایش ۳۸ درصدی و برگزاری جلسات در مجلس شورای اسلامی و همچنین درخواست محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی از دولت برای افزایش ۳۸ درصدی حقوق بازنشستگان و البته ورود شخص رئیس جمهور به موضوع افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح و دستور به محمد مخبر معاون اول خود برای پیگیری این مسئله، درنهایت در روز چهارشنبه ۱۹ مرداد ماه جاری اطلاعیه‌ای از سوی سازمان تأمین اجتماعی درباره این موضوع اعلام شد.

در اطلاعیه سازمان تأمین اجتماعی به نقل از میرهاشم موسوی مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی در رابطه با زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان آمده است: پیرو اعلام سرپرست وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مبنی بر موافقت با اصلاح و افزایش مستمری سایر سطوح مستمری‌بگیران سازمان تامین‌اجتماعی بر اساس ماده ۹۶ قانون تامین اجتماعی، با عنایت به اینکه فرایند پرداخت حقوق از بیستم هر ماه طبق محاسبات و در قالب سامانه متمرکز برای بازنشستگان عزیز انجام می‌گیرد؛ لذا برای اعمال افزایش جدید و نحوه پرداخت و تأمین مالی مربوطه با هماهنگی با کانون‌ها؛ نیازمند زمان هستیم و ان‌شاءالله صدور احکام جدید در شهریورماه انجام می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید:«بازنشستگان تامین‌‌اجتماعی» دلخوش به صدور احکام جدید خود باشند؟ (۲۳ مردادماه ۱۴۰۱)

در حالی از سوی سازمان تأمین اجتماعی، زمان اعمال افزایش و صدور احکام جدید سایر سطوح بازنشستگان این سازمان را شهریورماه اعلام کرده‌اند که در این اطلاعیه به معوقات بازنشستگان با اعمال افزایش حقوق بازنشستگان اشاره نشده است و مشخص نیست که معوقات بازنشستگان از فروردین چگونه محاسبه خواهد شد.

همچنین در این اطلاعیه به رقم افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح اشاره‌ای نشده است که آیا قرار است افزایش ۳۸ درصدی اعمال شود یا کمتر؟

منبع: تسنیم


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
Bahman Sababi
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
1
سلام تغییر ممکن است از یک تا بیست و هشت درصد و یا فقط 515هزار تومان باشد این جماعت مسئول در محضر خدا معصیت میکنند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
1
بنظر من نباید این موضوع را دوباره سوالی کرد که آیا معوقات را میدن یانه؟ یا ۳۸درصد و میدن یانه ؟ ۵۱۵هزارتومان میدن یانه؟چون اگر سوالی باشد زمینه برای ندادن یا کم دادن فراهم می‌شود لذا باید مطالبات به را که همان مصوبه شورای عالی کار است باید با جدیت خواست وکوتاه نباید آمد همه حرفشان رو گرفتن حق باشد نه شبهه انداختن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
1
تکراری .خبر تکراری .خسته شدیم .بخدا به پیر به پیغمبر بسه دیگه .خبر الکی ندین اگه درست حسابی خبر دارین بگین، همش با علامت سوال و .......فقط میخواین یه چیزی بگین مردم را جذب کنین
قاسم
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
1
مطابق قانون باید معوقه افزایش حقوق نیز از فروردین ماه پرداخت شود.
حضرات بیخودی از خود قانون نگذارند و اینقدر مملکت را به حاشیه نکشانند.
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
1
تا بیستم شهریور منتظر دستور رییس سازمان ورییس جمهور میشن ودوباره فرآیند پرداخت حقوق شروع میشه تا بهمن که اخبار عیدی جای افزایش را میگیره .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
تا پرداخت ۲۸روز مانده تا آن زمان خدا میداند و بس
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
انشاا..
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
متاسفم‌ برای شما که چنین اخبار بی پایه و اساس را منتشر می‌کنید ، پر واضح است که این افزایش از اول سال متعلق به بازنشسته می‌باشد و پرداخت خواهد شد ، درسته کشور ما بدون برنامه اداره می‌شود ولی امثال شماها با این اخبارتون کمک می‌کنید به بی برنامگی .
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
مسئولان ونمایندگان حقوق خودشان را چراغ خاموش هر چقدر که می خواستند زیاد کردند وهیچ حرفی از گرانی وتورم نبود حداقل بگیران با12 سال 11ملیون و700 هزار تومان 57/ اضافه کردن این چه عدالت مستمری بگیران تامین با 30 سال کار 7 ملیون باید 57/ به مستمری اضافه کنند
عباس عامری
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۲
0
0
سلام و عرض ادب خدمت عزیزان زحمتکش لطف بفرمایید اولا قرار بود 38 درصد بعلاوه 515 هزار تومان که در اطلاعیه های قبلی وجودداشته. و همچنین همسان‌سازی حقوق ها چه می‌شود. وآیا سامانه ایی است که ما بازنشستگان جا مانده از سهام عدالت بتوانیم ثبت نام کنیم. انشاالله که مورد توجه قرار گیرد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
1
0
واقعآهدف شما از این گونه خبرها ناراحت کردن مردمه؟؟!!دست از این کارها بردارید به این کارشماایجاداختشاش و مزدوری شما برای بیگانگان دررابطه ناامنی جامعه است
باز نشسته تامین اجتماعی
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۵
0
0
اگه افزایش حقوق ها تصویب و نهایی شده پس 38درصد بعلاوه 515 هزار تومان را بدون اینکه ازش کم شه پرداخت کنید
موسوی
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۸
0
0
یکی از کارهای که به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی فارغ از کشو قوسهای افزایش حقوق کمک میکند
راه اندازی فروشگاهای مثل فروشگاه اتکاه میباشد
گردش مالی اعضاء تامین اجتماعی قابل توجه است
حداقل 20 درصد هزینهای خانوار را کاهش میدهد
حمیدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۶
0
0
با احترام پس از شش ماه کشمکش بازنشستگان و دولت بالاخره دولت مجبور شد قانون را رعایت کند و افزایش سازمان را اجرا نماید . اکنون دو سال از همسان سازی حقوق بازنشستگان گذشته و فقط ۷۵ درصد همسان سازی پرداخت شده .اگر این بدهی برعکس بود تامین اجتماعی چکار میکرد . ؟ آیا نزدیک ۲۹ ماه معوقه را نمی گرفت ؟ از ابتدای سال ۹۹ تا کنون بازنشستگان تامین اجتماعی هرکدام ۲۵ در صد از دولت طلب دارند . آیا دولت معوقه ۲۹ ماه تاخیر را پرداخت می کند ؟ واضح است که نمی کند .با هزار بهانه از پرداخت طفره خواهد رفت .اگر تا شش ماه آینده ۲۵ در پرداخت نشود دوره شش ساله بپایان میرسد و در سال آینده حساب دولت با تمام ارگان ها صفر خواهد شد . پس ضرورت دارد هر چه سریعتر نسبت به پرداخت حق الناس اقدام نماید در غیر اینصورت طلب چند ملیون بازنشسته به گردن آقای موسوی خواهد ماند و این بار گرانی است کشیدن بدوش .
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->