معرفی بازی level devil (اندروید و IOS) + دانلود «بله» دچار اختلال شد نسخه‌ ARM کروم منتشر شد آیفون ۱۶ پرو در یک رنگ جدید عرضه خواهد شد انتقاد هیات نظارت متا از ممنوعیت استفاده از واژه «شهید» در فیسبوک و اینستاگرام از گلکسی‌واچ‌های آینده چه می‌دانیم؟ | انتشار جزئیاتی جدید GTA دیرتر بیاید، Xbox بیشتر می‌فروشد! سقوط آزاد بوئینگ! | مدیرعامل شرکت استعفا می‌دهد سم آلتمن سراغ هالیوود رفت | «از Sora استفاده کنید» قیمت گوشی جدید و اقتصادی شیائومی در بازار | A3 چقدر معامله می‌شود؟ + جدول چین مایکروسافت و اینتل را دور می‌اندازد! تأثیر تاکتیک‌های اپل در ناکامی رقبا | آیفون کاربران خود را وابسته می‌کند صفحه اصلی آیفون تغییر می‌کند | در انتظار به‌روزرسانی بزرگ ارتقای ۶ پله‌ای رتبه ایران در شاخص جهانی ارتباطات از کنسول دستی ایکس باکس چه می‌دانیم؟ از نسخهٔ جدید زمین رونمایی شد! | Earth-2 چیست؟ دانشمندان موفق به حذف ویروس HIV از سلول های آلوده شده‌اند سفره هفت‌سین یاسمین مقبلی در فضا + تصاویر لوگوی گوگل نوروزی شد سه‌شنبه ۲۹ اسفند آخرین مهلت ثبت نام اینترنت رایگان دولت امکان ردیابی گوشی‌های خاموش فراهم شد | جزئیاتی درباره یک سیستم‌عامل جدید
سرخط خبرها

دو ویژگی جدید در راه واتساپ: مخفی کردن وضعیت آنلاین‌بودن و ترک بی‌صدای گروه

  • کد خبر: ۱۲۰۵۶۱
  • ۱۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
دو ویژگی جدید در راه واتساپ: مخفی کردن وضعیت آنلاین‌بودن و ترک بی‌صدای گروه
واتساپ از انتشار چندین ویژگی امنیتی جدید برای کاربران خبر داده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات در پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید و همچنین مخفی کردن وضعیت «آنلاین بودن» از مخاطبین خاص اشاره کرد.

شهرآرانیوز - ویژگی‌های واتساپ به مرور زمان در حال افزایش است و حالا این پیام‌رسان از انتشار چندین ویژگی امنیتی جدید برای کاربران خبر داده است. از این ویژگی‌ها می‌توان به جلوگیری از گرفتن اسکرین‌شات در پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید و همچنین مخفی کردن وضعیت «آنلاین بودن» از مخاطبین خاص اشاره کرد.

دسامبر گذشته بود که واتس‌اپ شروع به مخفی کردن پیش‌فرض وضعیت آنلاین بودن کاربران از افراد غریبه کرد. در حالی که این قدم واتس‌اپ مثبت بود، اما همچنان همه مخاطبین به یک وضعیت شما دسترسی داشتند: آنلاین یا عدم اطلاع از آنلاین بودن‌تان.

اما حالا این پیام‌رسان به شما اجازه می‌دهد که وضعیت آنلاین بودن خود را از دید مخاطبین خاص مخفی نگه دارید یا به عبارت دیگر حالا به یک حالت مخفی دسترسی دارید.

ترک بی‌صدای گروه، قابلیت جدید واتس‌اپ

واتس‌اپ همچنین یک قابلیت کاربردی دیگر هم برای شما درنظر گرفته که آن ترک بی‌صدای گروه است. در حال حاضر اگر یک گروه را ترک کنید، تمام کاربران در گروه از چنین موضوعی مطلع می‌شوند که می‌تواند نتیجه‌اش پیگیری دلیل ترک گروه توسط شما باشد.

به گفته واتس‌اپ، این قابلیت‌های امنیتی جدید از ماه جاری میلادی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد و البته این پیام‌رسان روی ویژگی دیگری هم کار می‌کند: جلوگیری از اسکرین‌شات گرفتن از پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید.

برخلاف پیام‌های حذف‌شونده، پیام‌های با قابلیت یکبار بازدید پس از مدت مشخصی از بین نمی‌روند و زمانی حذف می‌شوند که مخاطب آن را یکبار دیده باشد. اما کاربر می‌تواند در همان یکبار بازدید، از محتوای صفحه اسکرین‌شات بگیرد و واتس‌اپ می‌خواهد مانع از چنین کاری شود.

واتس‌اپ هم اکنون روی قابلیتی کار می‌کند تا مانع از اسکرین‌شات گرفتن از پیام‌های یکبار بازدید شود و گفته به‌زودی آن را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

در کنار این ویژگی‌های امنیتی، واتس‌اپ اخیرا مدت زمان حذف پیام‌ها را هم به بیش از دو روز افزایش داده است.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->