تحریم‌‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا علیه ایران سردار رادان: حجاب و عفاف موضوع امنیتی و انتظامی نیست استقرار ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد  نشست کمیته اقتصادی مشترک ولایت هرات و استان خراسان رضوی برگزار می‌شود وزیر کشور در مشهد: طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح نشست برگزار کرد وزیر خارجه چین: صلح در منطقه با تحقق عدالت برای فلسطینی‌ها محقق می‌شود احمد وحیدی، وزیر کشور وارد مشهد شد (۶ اردیبهشت) اجرای نمایش «تمام نا تمام» در منطقه پدافند هوایی شمال شرق امام رضا (ع) عملیات «وعده صادق» و آینده نظم منطقه‌ای صباح زنگنه: اسرائیل به‌دنبال تنش در منطقه است| نیاز به فهم بهتر روابط بین‌الملل داریم صهیونیست‌ها برای سومین روز متوالی به مسجدالاقصی یورش بردند یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه به شهادت رسید همسر شهید سید مصطفی خمینی درگذشت (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) افکار عمومی جهان مصمم به متوقف‌کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه و کرانه باختری است تأکید فرمانده ارتش بر ضرورت تداوم هوشیاری و آمادگی مرکز فرماندهی و واپایش عملیات ارتش برای اقدام نماینده ویژه پاکستان درامور افغانستان: ایران و چین شرکای معتمد ما هستند سردار فدوی: عملیات وعده صادق، صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است آمریکا قانونی کردن شهرک سازی‌های اسرائیل را در کرانه باختری خطرناک خواند رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
سرخط خبرها

تجاوز نظامی به غزه چقدر برای صهیونیست‌ها آب خورده است؟

  • کد خبر: ۱۲۰۳۶۹
  • ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۳
تجاوز نظامی به غزه چقدر برای صهیونیست‌ها آب خورده است؟
روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت خبر داد: هزینه جنگ رژیم موقت صهیونیستی علیه غزه تاکنون ۵۰۰ میلیون «شیکل» (۱۵۰ میلیون دلار) برآورد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، رژیم صهیونیستی از جمعه (۱۴ مرداد) عملیاتی را تحت عنوان «سپیده‌دم» علیه نوار غزه آغاز کرد و جهاد اسلامی فلسطین نام عملیات خود در واکنش به این حمله صهیونیستی را «وحده الساحات» (وحدت میادین) اعلام کرد.

روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت گزارش داد که هزینه جنگ رژیم موقت صهیونیستی علیه غزه، تا کنون۵۰۰ میلیون «شیکل» (۱۵۰ میلیون دلار) برآورد شده است. هر دلار معادل سه شیکل است.

یدیعوت خبر داد که دهها میلیون شیکل دیگر هم هزینه مربوط به آماده‌باش پلیس و «یگانهای مرزی» در داخل فلسطین اشغالی است.

به گفته این روزنامه، صهیونیستها در ازای هر روز از عملیات علیه غزه، ۱۵۰ تا ۱۶۰ میلیون شیکل هزینه پرداخت می‌کنند.

این در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که گروه‌های مقاومت فلسطین از زمان آغاز حملات کنونی، حدود ۷۰۰ راکت و موشک از نوار غزه به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرده‌اند.

از سوی دیگر، وزارت بهداشت فلسطین امروز (یکشنبه) از افزایش شمار شهدا به ۳۲ نفر از جمله ۶ کودک و افزایش تعداد مجروحان به ۲۱۵ نفر خبر داد.

در همین ارتباط، «ابو حمزه» سخنگوی «سرایا القدس» شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که این جنبش با خدا عهد بسته است که مناطق اشغالی را به مکان غیر قابل سکونت تبدیل کند.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->